معامله ۱۱۸۷ میلیارد سهم در بورس از ابتدای سال


بیش از ۱۱۸۷میلیارد انواع اوراق بهادار از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته، طی ۱۷۰روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار معامله شده است.

به گزارش آرمان اقتصادی، از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته تعداد ۱۱۸۷میلیارد و ۷۷۹میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۹۵۳۳هزار و ۴۵۵میلیارد ریال در بیش از ۱۲۵میلیون و ۸۰۷هزار و ۵۸۷دفعه طی ۱۷۰روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۱۲۵میلیارد و ۷۷۷میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۲۲۱۰هزار و ۲۰۳میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۱۷۰روز در مجموع تا پایان هفته گذشته با ۴۱هزار و ۶۵۸واحد افزایش، معادل ۳.۱۹ درصد رشد کرده و به رقم یک میلیون و ۳۴۹هزار و ۳۶۵واحد رسیده است. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۷۶هزار و ۲۱۵واحد کاهش، معادل ۱۷.۳۳درصد افت کرده و رقم ۳۶۳هزار و ۵۸۶واحد را به نمایش گذاشته است.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۴۹هزار و ۷۷۶واحد افزایش در این مدت به رقم یک میلیون و ۱۸هزار و ۸۷۵واحد و شاخص بازار دوم با ۲۰هزار و ۳۵۳واحد رشد به عدد ۲ میلیون و ۶۲۳هزار و ۱۰۱واحد رسیده‌اند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۵.۱۴درصد رشد و شاخص بازار دوم با ۰.۷۸درصد افزایش همراه شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

خروج از نسخه موبایل