رشد ۸۹ هزار واحدی شاخص بورس در هفته‌‌ای که گذشت


شاخص بورس در هفته‌ای که گذشت با ۸۹ هزار و ۵۶۱ واحد افزایش، معادل ۶.۸۶درصد رشد کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی، در جریان معاملات بازار سرمایه در هفته‌ گذشته طی ۵روز معاملاتی تعداد ۳۱میلیارد و ۹۸۴میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۲۱۲هزار و ۳۳۱میلیارد ریال در بیش از ۲ میلیون و ۴۷۲هزار و ۴۲۱دفعه مورد معامله قرار گرفت که حجم، ارزش و نوبت‌های معاملات به ترتیب ۲۹.۵۵، ۱۹.۴۵ و ۳۶.۵۱ درصد درصد افزایش را نسبت به هفته قبل‌تر تجربه کردند.

این درحالی است که تعداد ۳۶۶۲میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۶۵هزار و ۸۰۸میلیارد ریال نیز در هفته گذشته مورد معامله قرار گرفت که به ترتیب با ۸.۷۱ درصد افت و ۳.۷۳درصد رشد همراه شدند.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس در پایان معاملات هفته منتهی به ۱۰ دیماه با ۸۹هزار و ۶۵۱واحد افزایش، معادل ۶.۸۶درصد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۳۹۷هزارو ۳۵۸واحد رسید و شاخص کل هموزن نیز با ۱۰هزار و ۳۳۴واحد افزایش، معادل ۲.۸۹درصد رشد کرد و رقم ۳۶۸هزار و ۹۹واحد را به نمایش گذاشت.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۳۸هزار و ۴۵۵واحد رشد به رقم ۱۰۶۷هزار و ۷۵۱واحد و شاخص بازار دوم با ۴۴هزار و ۵۸۳واحد افزایش، به عدد ۲ میلیون و ۶۷۶هزار و ۶۲۴واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۳.۷۴درصد رشد و شاخص بازار دوم با ۱.۶۹درصد افزایش همراه شدند.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

خروج از نسخه موبایل