معامله ۱۲۹۷ میلیارد سهم در بورس از ابتدای سال


بیش از ۱۲۹۷میلیارد انواع اوراق بهادار از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته، طی ۱۹۰روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار معامله شده است.

گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته تعداد ۱۲۹۷میلیارد و ۸۱۰میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۱۰۲۵۷هزار و ۲۵۲میلیارد ریال در بیش از ۱۳۳میلیون و ۴۷۱هزار و ۳۲۴دفعه طی ۱۹۰روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۱۴۱میلیارد و ۱۴۳میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۲۴۴۶هزار و ۷۱۰میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۱۹۰روز در مجموع تا پایان هفته گذشته با ۵۵هزار و ۴۱۵واحد افزایش، معادل ۴.۲۴ درصد رشد کرده و به رقم یک میلیون و ۳۶۳هزار و ۱۲۳واحد رسیده است. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۸۰هزار و ۳۲۹واحد کاهش، معادل ۱۸.۲۶درصد افت کرده و رقم ۳۵۹هزار و ۴۷۲واحد را به نمایش گذاشته است.

شاخص بازار اول هم در این مدت با ۶۸ هزار و ۸۲۵واحد افزایش در این مدت به رقم ۱۰۳۷هزار و ۹۲۴واحد و شاخص بازار دوم با ۱۹هزار و ۷۰۵واحد افزایش به عدد ۲ میلیون و ۶۲۲هزار و ۴۵۳واحد رسیده‌اند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۷.۱۰درصد رشد و شاخص بازار دوم با ۰.۷۶درصد افزایش همراه شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

خروج از نسخه موبایل