معامله ۱۳۲۷میلیارد سهم در بورس از ابتدای سال


بیش از ۱۳۲۷میلیارد انواع اوراق بهادار از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته، طی ۱۹۵روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار معامله شده است.

به گزارش آرمان اقتصادی، از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته تعداد ۱۳۲۷میلیارد و ۳۲۵میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۱۰۴۴۱هزار و ۱۵۵میلیارد ریال در بیش از ۱۳۵میلیون و ۲۳۵هزار و ۶۰۵دفعه طی ۱۹۵روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۱۴۳میلیارد و ۸۳۹میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۲۴۸۸هزار و ۹۸۹میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۱۹۵روز در مجموع تا پایان هفته گذشته با ۲۶هزار و ۵۷۶واحد افزایش، معادل ۲.۰۳ درصد رشد کرده و به رقم یک میلیون و ۳۳۴هزار و ۲۸۳واحد رسیده است. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۸۶هزار و ۲۹واحد کاهش، معادل ۱۹.۵۶درصد افت کرده و رقم ۳۵۳هزار و ۷۷۲واحد را به نمایش گذاشته است.

شاخص بازار اول هم با ۵۱ هزار و ۵۰واحد افزایش در این مدت به رقم ۱۰۲۰هزار و ۱۴۹واحد و شاخص بازار دوم با ۴۸هزار و ۷۹۱واحد کاهش به عدد ۲ میلیون و ۵۵۳هزار و ۹۵۷واحد رسیده‌اند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۵.۲۷درصد رشد و شاخص بازار دوم با ۱.۸۷درصد افت همراه شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

خروج از نسخه موبایل