صنعت، معدن، تجارت

نظارت بیشتری بر کیفیت خودروهای داخلی و وارداتی می‌شود

اهواز- وزیر صمت گفت: در خصوص کیفیت خودروهای تولید داخل و یا خودروهای وارداتی بی کیفیت بیشتر از گذشته توجه خواهیم کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، سیدرضا فاطمی امین پیش از ظهر امروز جمعه ضمن بازدید از خودروهای آسیب دیده از حادثه تصادف زنجیره‌ای بهبهان – اهواز از وقوع این حادثه تلخ ابراز تأسف کرد و گفت: ۵۸ خودرو در این حادثه آسیب دیدند که تنها ۱۷ خودرو کیسه هوا داشتند.

وی با بیان اینکه از این ۱۷ خودرو، کیسه هوای فقط یک خودرو فعال شده بود، افزود: باید این موضوع بررسی شود که کیسه هوای چه تعداد از خودروها روشن بوده زیرا ناآگاهی در این زمینه وجود دارد و در بعضی از خودروها کیسه هوا روشن نمی‌شود.

فاطمی امین با تاکید بر دقت بیشتر در مورد الزامات ایمنی و کیفیت خودروها گفت: وزارت صمت تاکید ویژه در افزایش تولید و متعادل شدن قیمت خودرو در کشور دارد؛ البته کیفیت خودروها باید قابل قبول باشد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت افزود: در خصوص تصادف زنجیره‌ای جاده بهبهان – اهواز مکاتبه‌ای با وزیر راه و شهرسازی انجام شده تا در کمیسیون ایمنی راه‌ها این حادثه رانندگی به دلیل تعداد بالای خودروها به دقت بررسی شده و عوامل این حادثه کارشناسی شود.

وی بر بررسی کیفیت خودروهای آسیب دیده در این حادثه و همچنین پیگیری تخلفات صورت گرفته تاکید کرد و گفت: در خصوص کیفیت خودروهای تولید داخل و یا خودروهای وارداتی بی کیفیت نیز بیشتر از گذشته توجه خواهیم کرد.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا