ارتباطات و فناوري اطلاعاتامور زیربنایی

رضایی: ما طرفدار اینترنت پرسرعت، ارزان و با کیفیت هستیم

یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت که طرح صیانت به دنبال انسداد اینترنت، جمع کردن و بستن کسب و کارهای اینترنتی نیست بلکه به دنبال تضمین آزادی مردم، اشتغال و کسب و کارهای مردم و تامین امنیت مردم ایران در فضای مجازی است. ما موافق و طرفدار و مطالبه گر اینترنت پرسرعت، ارزان و با کیفیت هستیم.

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، ابراهیم رضایی در جلسه علنی نوبت عصر امروز (چهارشنبه) در اخطاری با استناد به اصل سوم قانون اساسی گفت: از روز گذشته بعد از تصویب طرح نظام تنظیم مقررات خدمات فضای مجازی در کمیسیون مشترک فضاسازی سنگینی علیه مجلس، کمیسیون مشترک و نمایندگان شکل گرفت و مجلس متهم به ایجاد محدودیت در فضای مجازی شد.

وی اضافه کرد: به مردم اطمینان می دهیم که مجلس و کمیسیون مشترک به دنبال محدودیت آزادی های مردم و کاهش دسترسی مردم به اینترنت نیست. این طرح مطلقا به دنبال انسداد اینترنت، جمع کردن و بستن کسب و کارهای اینترنتی نیست بلکه بالعکس به دنبال تضمین آزادی مردم، اشتغال و کسب و کارهای مردم و تامین امنیت مردم ایران در فضای مجازی است. ما موافق و طرفدار و مطالبه گر اینترنت پرسرعت، ارزان و با کیفیت هستیم.

این نماینده مجلس تاکید کرد که مجلس و کمیسیون مشترک آماده شنیدن نظرات صاحب نظران در این طرح است، در حال حاضر کلیات این طرح تصویب شده و جزئیات آن با یک خرد جمعی تصویب خواهد شد. 

وی در پایان از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات خواستار شد که درباره افت کیفیت اینترنت در کشور در هفته های اخیر چاره اندیشی جدی داشته باشد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، معاونت قوانین مجلس روز گذشته (سه شنبه) در نامه‌ای به رئیس کمیسیون ویژه ‎طرح حمایت از حقوق کاربران، رای‌گیری روز سه شنبه کمیسیون ویژه و تصویب کلیات طرح صیانت را غیرقانونی دانست.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا