خودروصنعت، معدن، تجارت

همراه مکانیک: خرید قسطی خودرو با کمترین پیش پرداخت، تحویل فوری

به گزارش از همشهری آنلاین، شرکت‌های تولیدکننده خودرو در ایران به‌صورت دوره‌ای، اقدام به فروش خودرو به‌صورت اقساطی می‌کنند. این طرح‌ها تنها مختص خودروهای صفر بوده و معمولا سود آن­ها به‌قدری بالاست که ازنظر اقتصادی، توجیه‌ناپذیر است. گرانی خودروی دست‌دوم در سال‌های اخیر نیز عملا صاحب خودرو شدن را برای بسیاری از مردم، غیرممکن کرده‌است.

همین مشکلات بود که همراه مکانیک؛ اولین بزرگ‌ترین پلتفرم خرید و فروش آنلاین خودرو در کشور را به فکر راه‌اندازی طرح خرید اقساطی خودرو انداخت. در ادامه، شرایط این طرح را به‌طور کامل شرح می‌دهیم.

خرید قسطی ماشین دست‌دوم و نو

همراه مکانیک hamrah-mechanic.com، بزرگ‌ترین وب‌سایت خریدوفروش خودرو در کشور است. پلتفرم خرید و فروش خودرو آنلاین همراه مکانیک، یکی از به‌روزترین منابع اطلاع‌رسانی قیمت و مشخصات انواع خودرو محسوب می‌شود. با توجه به گرانی شدید خودرو در دو سال گذشته، این پلتفرم تصمیم به راه‌اندازی طرح خرید اقساطی خودرو گرفته‌است.

در این طرح که شامل انواع خودروهای نو و کارکرده می‌شود تا سقف ۶۰ میلیون تومان به کاربران وام خرید خودرو تعلق می‌گیرد. خودروهای زیر، مشمول این طرح می‌شوند:

  • خودروهای تولید یا مونتاژ داخل با مدل ۱۳۸۸ به بالا
  • خودروهای خارجی با مدل ۲۰۰۹ به بالا

لازم به ذکر است که این طرح، هم‌اکنون، تنها برای استان‌های تهران و البرز فعال است. بااین‌حال، متقاضیان خرید ماشین قسطی از شهرستان نیز می‌توانند با حضور سه­روزه (کاری) در تهران، مراحل اداری و نقل‌وانتقال خودرو را به انجام برسانند.

نکته مهم در خصوص طرح خرید خودرو قسطی یا اصطلاحا خودرو لیزینگی همراه مکانیک این است که متقاضی دریافت وام، هیچ نیازی به معرفی ضامن ندارد. درواقع او تنها با ارائه برگ چک‌های صیادی قدیم یا جدید که به نام خودش باشند، می‌تواند مبلغ تسهیلات را به‌صورت تمام و کمال دریافت کند. دیگر مدارک دریافت وام تسهیلات خرید قسطی خودرو از همراه مکانیک به شرح زیر هستند:

  • تصویر کارت ملی و صفحه اول و دوم شناسنامه
  • تصویر سند یا قولنامه محل سکونت
  • اطلاعات شغلی مانند فیش حقوقی
  • اطلاعات حساب حقوق یا جاری
  • مالکیت تلفن همراه مطابق با کد ملی
  • تصویر چک صیادی جدید یا قدیم به نام متقاضی تسهیلات
  • تصویر گردش حساب ۶ ماه اخیر
  • فرم درخواست استفاده از تسهیلات خرید اقساطی ماشین

شرایط بازپرداخت اقساط

شرایط بازپرداخت اقساط در طرح خرید خودرو اقساطی از همراه مکانیک به شرح زیر است:

  • فواصل اقساط: سه‌ماهه
  • مدت‌زمان بازپرداخت اقساط: ۱۲ الی ۲۴ ماه
  • سود تسهیلات: طبق سود سالانه مصوب بانک مرکزی

پایین بودن نرخ بازپس‌گیری تسهیلات، خود یکی از بارزترین مزایای خرید ماشین قسطی از همراه مکانیک است.

دیگر مزایای طرح خرید اقساطی خودرو

یکی از نکاتی که همراه مکانیک در طرح خرید ماشین اقساطی خود به آن توجه کرده، عدم تفاوت قیمت خودروهای اقساطی و نقدی با یکدیگر است. همین امر، سبب توجیه بیشتر اقتصادی این طرح برای خریدار می‌شود.

دیگر مزیت مهم طرح خرید قسطی خودرو همراه مکانیک این است که خودروی خریداری‌شده در رهن نبوده و به نام خریدار می‌شود. بااین‌حال در صورت بیشتر شدن مبلغ تسهیلات از ۳۰ میلیون تومان، سند و برگ سبز خودرو نزد همراه مکانیک تا پایان بازپرداخت وام، باقی خواهد ماند. در صورتی هم که وام خرید خودرو کمتر از ۳۰ میلیون تومان باشد، تمامی مدارک به خریدار تحویل داده می‌شوند. مزیتی که امکان فروش خودرو را برای وی به همراه می‌آورد.

مزایای خرید خودرو از همراه مکانیک

به‌طورکلی، چه از همراه مکانیک خودرو قسطی خریداری کنید و چه نقدی از تمامی مزایای این پلتفرم بهره‌مند خواهید شد. مهم‌ترین این مزایا، خرید خودروی کارشناسی https://www.hamrah-mechanic.com/cars-for-sale  ­شده است. حتما می‌دانید که بزرگ‌ترین دغدغه خرید خودروی دست‌دوم، اطمینان به فروشنده و کارشناس فنی، در خصوص وضعیت فنی خودرو است.

همراه مکانیک، به‌منظور مرتفع­ سازی این دغدغه، اقدام به انجام کارشناسی فنی از خودرو، پیش از ثبت آگهی و در زمان بازدید و خرید، می‌کند. این سرویس با بهره‌گیری از دانش و تجربه متخصصین خبره در این زمینه میسر شده است. همچنین، به‌منظور اطمینان بیشتر خریدار، یک ضمانت هفت‌روزه جبران صددرصدی خسارت نیز به وی تعلق می‌گیرد تا در صورت اثبات وجود خطا در کارشناسی انجام‌شده، کل مبلغ خرید خودرو به وی بازگردانده شود.

“فروش اقساطی خودرو، در شرایط نابسامان اقتصادی که روزانه شاهد گران‌تر شدن خودرو و کاهش قدرت خرید مردم هستیم می‌تواند به افرادی که قصد خرید قسطی خودرو را دارند امکان رسیدن به ماشین دلخواهشان را بدهد. همان‌طور که می‌دانید در فرایند لیزینگ خودرو، خریدار مبلغ به توافق رسیده شده را به صورت قسطی به شرکت لیزینگ مورد نظر پرداخت می‌کند. از جمله مزایای خرید اقساطی خودرو می‌توان به تنوع در طرح خودروها و کوتاه بودن زمان واگذاری اشاره کرد.”

از دیگر مزایای خرید خودرو در همراه مکانیک، موارد زیر هستند:

  • همراهی خریدار در تمامی مراحل خرید و نقل‌وانتقال توسط کارشناسان حقوقی
  • اعطای انواع خدمات پس از فروش در سطوح مختلف
  • کاهش زمان و هزینه­های خرید
  • کاهش قیمت خرید به دلیل حذف واسطه‌ها
  • امکان مشاوره در خصوص خرید ماشین قسطی یا نقدی خارج از پلتفرم همراه مکانیک

سخن آخر

درحالی‌که دغدغه مالی بدل به یکی از اصلی‌ترین دلایل ناامیدی مردم از خرید خودرو شده است؛ طرح خرید اقساطی خودرو همراه مکانیک می‌تواند به بسیاری افراد در این زمینه، کمک کند. در این طرح، وام خرید خودرو کارکرده و نو تا سقف ۶۰ میلیون تومان به خریدار تعلق می‌گیرد. برای دریافت این تسهیلات، نیازی به معرفی ضامن نیست و تنها با چک صیادی می‌توان از آن استفاده کرد. تمامی خودروهای این طرح، ازنظر فنی، کارشناسی­شده و به نام خریدار خواهند شد.

آدرس شرکت : آدرس شعبه دوم: تهران، خیابان آزادی، خیابان حبیب الله، بعد از میدان حسن حسینی، ایستگاه نوآوری شریف، پلاک ۵۸

منبع
همشهری آنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا