رشد ۱۹۷ هزار واحدی شاخص بورس از ابتدای امسال


شاخص بورس از ابتدای امسال تا کنون طی ۳۱روز معاملاتی، با ثبت ۱۹۷هزار و ۱۹۹واحد افزایش، معادل ۱۴.۴۲ درصد رشد کرده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته تعداد ۳۴۶میلیارد و ۴۷۹میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۱۹۳۱هزار و ۵۱۸میلیارد ریال در بیش از ۱۹میلیون و ۶۹۵هزار و ۷۶۶دفعه طی ۳۱روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۲۹میلیارد و ۴۱۷میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۴۷۹هزار و ۸۷۰میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۳۱روز، در مجموع تا پایان هفته گذشته با ۱۹۷هزار و ۱۹۹واحد افزایش، معادل ۱۴.۴۲ درصد رشد کرده و به رقم یک میلیون و ۵۶۴هزار و ۴۴۹واحد رسیده است. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۹۰هزار و ۱۴۲واحد افزیش، معادل ۲۵.۸۸درصد رشد کرده و رقم ۴۳۸هزار و ۴۱۰واحد را به نمایش گذاشته است.

شاخص بازار اول هم با ۱۳۹هزار و ۲۵۱واحد افزایش در این مدت به رقم ۱۲۰۳هزار و ۳۶۱واحد و شاخص بازار دوم با ۴۱۳هزار و ۱۰۸واحد رشد به عدد ۲ میلیون و ۹۷۲هزار و ۵۳۶واحد رسیده‌اند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۱۳.۰۹درصد رشد و شاخص بازار دوم با ۱۶.۱۴درصد افزایش همراه شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

خروج از نسخه موبایل