رشد ۶۷هزار واحدی شاخص بورس در اردیبهشت امسال


شاخص بورس در اردیبهشت امسال طی ۱۸روز معاملاتی، با ثبت ۶۷هزار و ۴۶۸واحد افزایش، معادل ۴.۴۶ درصد رشد کرده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، از جریان معاملات بورس اراق بهادار در اردیبهشت امسال تعداد ۲۰۱میلیارد و ۱۰۳میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۱۲۲۶هزار و ۲۹۲میلیارد ریال در بیش از ۱۶میلیون و ۱۸۰هزار و ۲۴۵دفعه طی ۱۸روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۱۹میلیارد و ۸۳میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۲۹۰هزار و ۱۵۴میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۱۸روز، با ۶۷هزار و ۴۶۸واحد افزایش، معادل ۴.۴۶ درصد رشد کرده و به رقم یک میلیون و ۵۷۹هزار و ۶۸۷واحد رسیده است. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۳۸هزار و ۷۴۶واحد افزیش، معادل ۹.۶۵درصد رشد کرده و رقم ۴۴۰هزار و ۱۷۷واحد را به نمایش گذاشته است.

شاخص بازار اول هم با ۴۸هزار و ۵۲۲واحد افزایش در این مدت به رقم ۱۲۱۹هزار و ۶۴۶واحد و شاخص بازار دوم با ۱۳۸هزار و ۶۱۶واحد رشد به عدد ۲ میلیون و ۹۸۷هزار و ۷۵۶واحد رسیده‌اند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۴.۱۴درصد رشد و شاخص بازار دوم با ۴.۸۷درصد افزایش همراه شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

خروج از نسخه موبایل