رشد ۱۲ درصدی شاخص بورس از ابتدای امسال


شاخص بورس از ابتدای امسال تاکنون طی ۴۶روز معاملاتی، با ثبت ۱۷۴هزار و ۷۳۰واحد افزایش، معادل ۱۲.۷۸ درصد رشد کرده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته تعداد ۵۰۴میلیارد و ۷۳۹میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۲۸۶۷هزار و ۶۱۱میلیارد ریال در بیش از ۳۲میلیون و ۲۶۹هزار و ۵۸۸دفعه طی ۴۶روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۴۴میلیارد و ۶۳۲میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۶۹۳هزار و ۱۷۵میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۴۵روز، در مجموع تا پایان هفته گذشته با ۱۷۴هزار و ۷۳۰واحد افزایش، معادل ۱۲.۷۸ درصد رشد کرده و به رقم یک میلیون و ۵۴۱هزار و ۹۸۰واحد رسیده است. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۸۱هزار و ۳۸۹واحد افزیش، معادل ۲۳.۳۷درصد رشد کرده و رقم ۴۲۹هزار و ۶۵۷واحد را به نمایش گذاشته است.

شاخص بازار اول هم با ۱۱۴هزار و ۲۱۷واحد افزایش در این مدت به رقم یک میلیون و ۱۷۸هزار و ۳۲۸واحد و شاخص بازار دوم با ۳۹۴هزار و ۳۶۹واحد رشد به عدد ۲ میلیون و ۹۵۳هزار و ۷۹۷واحد رسیده‌اند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۱۰.۷۳درصد رشد و شاخص بازار دوم با ۱۵.۴۱ درصد افزایش همراه شده‌اند.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

خروج از نسخه موبایل