انرژی

یک توصیه برقی به شهروندان اهوازی

سخنگوی شرکت توزیع برق اهواز گفت: شهروندان اهوازی در زمان خروج از منزل، سیستم سرمایشی خانه را خاموش کنند.

علیرضا شکرخدایی در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد:  از شهروندان اهوازی درخواست داریم در مصرف برق به ویژه در ساعات پیک یا اوج مصرف یعنی از ساعت ۱۲ تا ۱۸ و از غروب آفتاب تا ساعت ۲۳ صرفه‌جویی کنند.

وی افزود: با توجه به پیش بینی‌های هواشناسی مبنی بر روند رو رشد دما در هفته جاری در اهواز، رعایت الگوی مصرف و صرفه‌جویی در مصرف برق باید در دستور کار شهروندان اهوازی قرار بگیرد.

سخنگوی شرکت توزیع برق اهواز گفت: با توجه به کمبود تولید برق و خشکسالی، کشور با مشکلاتی در تامین برق مواجه است و در این زمینه لزوم رعایت الگوی مصرف از سوی شهروندان ضروری است.

شکرخدایی عنوان کرد: همزمانی گرما و مصرف بی‌رویه و بیش از حد، تاب آوری تجهیزات شبکه را کاهش داده و زمینه بروز حوادث و به تبع آن خاموشی را به همراه خواهد داشت و از این رو درخواست داریم تا نهایت همکاری با صنعت برق در این شرایط دمایی انجام شود.

وی ادامه داد: همه تلاش مجموعه شرکت توزیع برق اهواز بر این است که تابستان و فصل گرم پیش رو را بدون اعمال خاموشی پشت سر بگذاریم اما این مساله نیازمند همراهی مردم و رعایت الگوی مصرف است.

سخنگوی شرکت توزیع برق اهواز گفت: یکی از نکاتی که در این ایام شهروندان باید مد نظر قرار دهند این است که سیستم سرمایشی خانه را در هنگام خروج از منزل خاموش کنند تا علاوه بر کاهش مصرف از خطرات احتمالی ناشی از آتش سوزی برق جلوگیری شود.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا