رشد ۹.۹ درصدی شاخص بورس از ابتدای سال


شاخص بورس از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته ۶۹روز معاملاتی، با ثبت ۱۳۵هزار و ۳۵۴واحد افزایش، معادل ۹.۹ درصد رشد کرده است.

به گزارش آرمان اقتصادی، از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته تعداد ۶۵۵میلیارد و ۷۵۰میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۳۹۰۵هزار و ۳۳۵میلیارد ریال در بیش از ۴۱میلیون و ۸۹۳هزار و ۵۷۳دفعه طی ۶۹روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۶۶میلیارد و ۹۰۳میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از هزار و ۳۳۵میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۶۹روز، با ۱۳۵هزار و ۳۵۴واحد افزایش، معادل ۹.۹ درصد رشد کرده و به رقم یک میلیون و ۵۰۲هزار و ۶۰۴واحد رسید. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۷۰هزار و ۲۵۱واحد افزیش، معادل ۲۰.۱۷درصد رشد کرد و در این مدت به رقم ۴۱۸هزار و ۵۱۹واحد را به نمایش گذاشته است.

شاخص بازار اول هم با ۶۶هزار و ۳۶۱واحد افزایش در این مدت به رقم یک میلیون و ۱۳۰هزار و ۴۷۱واحد و شاخص بازار دوم با ۳۷۴هزار و ۹۰واحد رشد به عدد ۲ میلیون و ۹۳۳هزار و ۵۱۸واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۶.۲۴درصد رشد و شاخص بازار دوم با ۱۴.۶۲ درصد افزایش همراه شدند.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

خروج از نسخه موبایل