کسب و کار

چرا کفپوش اپوکسی بهترین انتخاب برای سال ۱۴۰۱ است؟

این کفپوش پر قدرت و با کیفیت به علت داشتن یک سری ویژگی های کلیدی و منحصر به فرد، طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. اگر شما هم به دنبال خرید یک کفپوش خاص برای موقعیت های مختلف هستید، به راحتی می توانید از کفپوش اپوکسی استفاده کنید.

امروز ما قصد داریم در مورد ساختار کفپوش اپوکسی، مزایای آن، کاربرد های این محصول، مهم ترین ویژگی های آن و نحوه تهیه آن از شرکت مجری با شما صحبت کنیم. پس اگر شما هم به دنبال خرید یا استفاده از انواع کفپوش اپوکسی هستید، با ما همراه باشید.

کفپوش اپوکسی چیست؟

کفپوش اپوکسی که با نام دیگر کفپوش رزینی نیز شناخته می‌شود، به جدید ترین مدل از انواع کفپوش گفته می شود که طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. به صورت کلی اپوکسی یک ماده پلیمری به حساب می آید که با استفاده از یک سری ترکیب های شیمیایی منحصر به فرد ایجاد می شود. این محصول در ابتدا مایع است ولی هنگامی که خشک شد، اعمال هیچ تغییری بر روی آن ممکن نیست. جالب است بدانید که کفپوش های اپوکسی طول عمر بالایی داشته و شما می توانید این محصولات را برای مدت زمان طولانی به کار گیرید. از بزرگ‌ترین مجریان کفپوش اپوکسی در ایران، شرکت «کفپوش صنعت آریا» است که بیش از ۱۰۰۰ هزار پروژه را در ایران و کشورهای همسایه به سرانجام رسانده است.

همچنین بخوانید

کفپوش اپوکسی با توجه به کاربردی که قرار است داشته باشد و محیطی که در آن نصب شود، می‌تواند در ضخامت‌ها و طرح‌های مختلفی اجرا شود.

نصب کفپوش های اپوکسی کاری نیست که همه افراد بتوانند از پس آن برآیند. انجام کف سازی مناسب، اولین مرحله به کار گیری کفپوش اپوکسی به حساب می آید. همه افرادی که به دنبال استفاده از آن هستند در ابتدا باید محیط کف و زیر کفپوش را آماده کنند و سپس با استفاده از یک سری ابزار های خاص و ویژه، اپوکسی مایع را آماده کنند. سپس با ریختن اپوکسی مایع و یکسان سازی آن، شما می توانید نیاز های خود را به صورت کامل رفع کنید. جالب است بدانید که سیلیکات ها و ملات های مختلف به عنوان بهترین راه موجود در جهت محکم کردن کفپوش اپوکسی شناخته شده اند.

پس کفپوش اپوکسی محصولی شیمیایی، خاص و با کیفیت به حساب می آید که  در ابتدا فرم مایع دارد و سپس خشک می‌شود.

مهم ترین کاربرد کفپوش اپوکسی

از آنجایی که هیچ محدودی در طرح و رنگ این کفپوش وجود ندارد، شما می توانید آن را در هر موقعیتی که دوست داشتید به کار گیرید ولیکن به هر حال این محصول در برخی محیط‌ها، کاربردهای بیشتری دارد که در ادامه آن‌ها را معرفی خواهیم کرد. جالب است بدانید که کفپوش های اپوکسی در طرح ها، رنگ ها و مدل های مختلفی به فروش می رسند.

فرقی ندارد که شما به دنبال یک کفپوش برای محیط پارکینگ، محل کار یا حتی مغازه خود هستید؛ در هر صورت شما می توانید با خیال راحت بهترین کفپوش سال را انتخاب کنید. جدا از طرح و نقشی که شما می توانید در لایه زیرین این محصول حک کنید، امکان افزودن طرح ها و رنگ های مختلف به خود اپوکسی هم وجود دارد. یعنی شما می توانید آثار هنری فوق العاده ای را با استفاده از این کفپوش خلق کنید. در لیست زیر شما می توانید چند مورد از مهم ترین مکان هایی که از این کفپوش استفاده می کنند را مشاهده کنید.

  • پارکینگ ها
  • مراکز درمانی و بهداشتی
  • بیمارستان ها
  • سالن های ورزشی
  • محیط هایی که رطوبت زیادی دارند
  • پتروشیمی‌ها
  • شرکت ها و محیط‌های اداری
  • صنایع دارو سازی
  • صنایع خودرو سازی
  • صنایع فولاد

این مدل از انواع کفپوش چه مزایایی دارد؟

مقاومت زیاد و طول عمر بالای این کفپوش باعث شده تا خیلی از افراد آن را به عنوان بهترین کفپوش سال نیز شناسایی کنند.

در قسمت‌های قبل‌تر  مقاله سعی کردیم تا چند مورد از مهم ترین مزایای استفاده از این کفپوش را برای شما شرح دهیم. کفپوش اپوکسی هزینه اجرای بسیار مناسبی دارد. در نتیجه، افرادی که بودجه های محدودی دارند نیز با خیال راحت می توانند آن را در موقعیت مد نظرشان به کار گیرند.

دومین مزیت استفاده از این محصول، کمبود آلودگی و نگهداری و ترمیم آسان است. این کفپوش ها به گونه ای طراحی شده اند که برای سالم ماندن آنها شما نیازی به طی کردن هیچ پروسه خاصی ندارید.

قیمت این کفپوش چطور محاسبه می‌شود

هزینه اجرای پروژه کفپوش اپوکسی تابعی از عوامل مختلف مانند کیفیت مواد استفاده شده در پروژه، خواص جانبی مانند آنتی استاتیک، متراژ پروژه، هزینه اجرا و طرح و رنگ است. در مجموع می‌توان گفت که قیمت کفپوش اپوکسی را با توجه به پارامترهای مختلفی که اشاره کردیم می‌توان تخمین زد.

مرکز تهیه و اجرای کفپوش اپوکسی

شرکت مهندسی کفپوش صنعت آریا به عنوان یکی از پیمانکاران اصلی اجرای کفپوش صنعتی در ایران با بیش از ۱۵ سال تجربه درخشان در زمینه طراحی و مهندسی، تامین مواد و اجرای انواع کفپوش اپوکسی و پوشش‌های صنعتی و سیستمهای حفاظت از خوردگی فعالیت نموده است.

این شرکت سابقه اجرای بیش از ۱۰۰۰ پروژه را در سراسر ایران و کشورهای همسایه دارد. از جمله پروژه‌های انجام شده می‌توان به پلی یورتان بازار بزرگ کیش، کفپوش اپوکسی آنتی استاتیک سازمان هوا فضا، اسکله نفتی T جزیره خارک، کفپوش اپوکسی وزارت نیرو و… است.

منبع
این مطلب رپورتاژ آگهی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا