انرژی

افتتاح نیروگاه گازی تولید برق در بوشهر

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: نیروگاه گازی تولید برق شهرک صنعتی بوشهر ۲ با ظرفیت ۲.۴ مگاوات و ۵۰۰ میلیارد ریال اعتبار به بهره برداری رسید.

 غلامرضا حشمتی در این آیین با تبریک دومین روز هفته دولت و گرامیداشت مقام شامخ شهیدان رجایی و باهنر اظهار کرد: هدف از اجرای پروژه نیروگاه تولید پراکنده گازی افزایش ظرفیت تولید برق  استان  و تقویت شاخص پدافند غیرعامل شبکه برق است.

همچنین بخوانید

وی بیان کرد: این پروژه همچنین در افزایش پایداری شبکه برق شهرک صنعتی نقشی قابل‌توجه ایفا خواهد کرد.

حشمتی ادامه داد: ظرفیت نیروگاه احداث شده اکنون ۲.۴ مگاوات است که امکان توسعه آن تا دو برابر ظرفیت فعلی پیش بینی شده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر گفت: از نقش تاثیرگذار بخش خصوصی برای اجرا این پروژه موثر در رونق اقتصاد و اشتغال استان کمال تقدیر را داریم.

وی اظهار کرد: پروژه‌های شرکت توزیع نیروی برق استان بوشهر با همکاری و تعامل بین دستگاهی، پشتیبانی مسولین استانی و تلاش کارکنان صنعت برق استان در موعد مقرر اجرا شدند  که این مهم  نقش تاثیرگذاری در پایداری برق استان داشته است.

فرماندار شهرستان بوشهر نیز در این آیین با تبریک هفته دولت و ارج گذاری به مقام ارزشمندم شهیدان رجایی و باهنر گفت: مدیران خدمات دولت را برای مردم شریف استان بازگو کنند.

صالح رحیمی اظهار کرد: استان بوشهر قطب انرژی کشور محسوب شده و در این راستا باید از خدمات انجام شده توسط دولت مردمی در هفته دولت مدیران نهایت استفاده را به جهت انعکاس دستاوردهای صورت پذیرفته به مردم استان داشته باشند.

وی بیان کرد: استان بوشهر بویژه شهرستان بوشهر در حوزه برق و آب نیز  به پایداری مطلوبی رسیده است و در حال حاضر با تلاش‌های صورت گرفته از سوی وزارت نیرو و در استان شرکت توزیع نیروی برق امسال بحمدالله علی رغم تحریم‌های سخت علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی و کمبود تولید در کل کشور شاهد عدم خاموشی برق  بودیم که این دستاورد مهم را به صنعت برق استان تبریک می‌گویم.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا