باجه بانک قرض الحسنه مهر ایران در دانشگاه امام صادق (ع) افتتاح شد

بانک قرض الحسنه مهر ایران در راستای گسترش فرهنگ قرض الحسنه در میان آحاد جامعه و ارائه خدمات بیشتر به هموطنان همزمان با هفته دولت اقدام به افتتاح باجه در دانشگاه امام صادق (ع) کرد.
به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک قرض الحسنه مهر ایران، آیین افتتاح این شعبه با حضور دکتر «سید سعید شمسی نژاد» مدیرعامل بانک و دکتر «محمدرضا حیدری» معاون سرمایه انسانی و مدیریت منابع دانشگاه امام صادق (ع) و جمعی از دانشجویان، استادان و کارکنان دانشگاه برگزار شد.
در این مراسم، دکتر حیدری ضمن تشکر از تلاش های صورت گرفته، حضور یک بانک خوش نام در دانشگاه امام صادق (ع) را نقطه عطفی در ساختارمند کردن منابع و ارائه خدمات متمرکز در دانشگاه با محوریت قرض الحسنه دانست.
وی اظهار داشت: روابط مالی به صورت حرفه ای با بانک قرض الحسنه مهر ایران و در قالب تفاهم نامه های همکاری دنبال خواهد شد.
معاون سرمایه انسانی و مدیریت منابع دانشگاه امام صادق (ع) مزایای حضور این بانک در محیط دانشگاه را سهولت در دسترسی دانشجویان و کارکنان، شفافیت حساب ها، استفاده از خدمات بانکداری الکترونیک، افتتاح انواع حساب برای کارکنان متقاضی و استفاده از امتیاز وام های قرض الحسنه و … دانست .
در ادامه، دکتر سید سعید شمسی نژاد ضمن ارائه آمار عملکرد بانک، از همه کسانی که با تلاش‌های خود منشأ خیر و گسترش قرض الحسنه در سطح کشور بوده اند، قدردانی مرد.
وی بیان داشت: با کمک و مساعدت وزیر محترم اقتصاد و دارایی و حمایت های رئیس کل محترم بانک مرکزی شاهد تحول عمده در حوزه قرض الحسنه در سال اخیر بودیم که از آن جمله می توان به افزایش سقف فردی وام و اصلاح اساسنامه بانک‌های قرض الحسنه اشاره کرد .
شمسی نژاد قرض الحسنه را مایه برکت و گسترش روزی دانست و فعالیت در این مسیر را بی انتها توصیف کرد، همچنین با تشکر از تلاش های مجاهدانه همکاران صف و ستاد در بانک قرض الحسنه مهر ایران، آینده ای درخشان را برای بانک پیش بینی کرد.
در ادامه این مراسم طرفین با امضای تفاهم نامه همکاری جامع ابراز امیدواری کردند تا با رشد و گسترش فرهنگ قرض الحسنه در میان مردم شاهد بهبود شرایط معیشتی و اقتصادی در کشور باشیم .
در این تفاهم نامه طرفین توافق کردند تا ضمن تمرکز حساب های دانشگاه و پرسنل در بانک قرض الحسنه مهر ایران، این بانک نسبت به ارائه بسته کامل خدمات قابل ارائه من جمله انواع سرویس های مبتنی بر وب جهت تسریع در انجام امور بانکی به صورت آنلاین از قبیل وب سرویس انتقال وجوه «ساتنا، پایا و…»، درگاه پرداخت خرید اینترنتی، انعقاد انواع تفاهم نامه جهت پرداخت وام به جامعه هدف، ارائه وام کالا کارت تا سقف یک میلیارد ریال جهت خرید از پذیرندگان طرف قرارداد، استقرار دستگاه خودپرداز و خودپرداز غیرنقدی در محل دانشگاه و پرداخت حقوق و مزایای پرسنل دانشگاه و افتتاح حساب جاری برای پرسنل متقاضی و … اقدام کند.

خروج از نسخه موبایل