بانکبانک و بیمه

حمایت از تولید و اشتغال زایی شرکت های تعاونی اولویت بانک توسعه تعاون البرز

مدیر شعب بانک توسعه تعاون استان البرز اعلام کرد: حمایت از تولید و اشتغال زایی شرکت های تعاونی اولویت بانک توسعه تعاون میباشد که با تبیین رویکرد جدید مدیریتی، اهتمام ویژه ای در زمینه ارتقای سطح همکاریهای بانک و شرکت های تعاونی شکل گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی بانک توسعه تعاون استان البرز ،علی غیاثی مدیر شعب استان البرز، به مناسبت هفته تعاون به همراه مدیر کل اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز ضمن بازدید از تعاونی های فعال شهرستان ساوجبلاغ طی جلسه ای مشترک به بررسی وضعیت و مشکلات تعاونی های این شهرستان پرداخت.

وی حمایت مجموعه بانک توسعه تعاون از تعاونی ها و تولیدکنندگان را در توسعه و اشتغال یادآور شد و اظهار کرد: مایه افتخار و مباهات بانک توسعه تعاون است که شاهد پیشرفت و ارتقای سطح تولید و اشتغال شرکت های تعاونی و حضور پرقدرت محصولات تولیدی آنها در سطح بازار هستیم.

وی افزود: برای ارتقای سطح تولید و اشتغال فعلی از هیچ کوشش و حمایتی دریغ نخواهیم کرد.

غیاثی با تاکید بر اختصاص ۷۰ درصد منابع و تسهیلات بانک توسعه تعاون به تعاونی ها گفت: تعامل همه جانبه و مطلوب تعاونی ها با بانک و انتقال منابع و تمرکز عملیات مالی آنها در بانک توسعه تعاون می تواند به تقویت جایگاه و منابع بانک در راستای افزایش توان مالی و تسهیلاتی بانک در حمایت از شرکتهای تعاونی و تولیدی کمک کند.

غیاثی با بیان این که، هدف این جلسات علاوه بر بررسی مشکلات تعاونگران و تولیدکنندگان این حوزه ارتقاء سطح روابط و تعاملات با رویکرد حمایت از اشتغال و تولید استان میباشد که در این زمینه بانک نیز به عنوان تنها بانک تخصصی و حمایتی بخش تعاون که عاملیت صندوق توسعه ملی را نیز برعهده دارد انتظار حرکت روبه جلو و سازنده تعاونی ها در این زمینه را دارد.

مدیر شعب استان البرز رویکرد مدیریتی جدید حاکم بر بانک را رویکردی بر مبنای حمایت حداکثری از شرکت های تعاونی عنوان کرد و افزود: رویکرد بانک در دوره جدید بر مبنای حمایت حداکثری از شرکت های تعاونی، تولیدی و صنعتی قرار گرفته و هدف آن کاهش دغدغه تولیدکنندگان و بنگاه های اقتصادی بالاخص تعاونی ها میباشد که هم اکنون شاهد آن بوده و بارها توسط مدیران استانی مربوطه مورد تایید قرار گرفته است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا