خودروصنعت، معدن، تجارت

نظارت کامل با استفاده از مکانیزم جامع ممیزی شبکه نمایندگی ها

مدیر بازاریابی و فروش گروه خودرو سازی سایپا در حاشیه بازدید از چند نمایندگی استان مازندران هدف از این بازدیدها را اطمینان از ارایه خدمات مناسب به مشتریان، نظارت بر عملکرد شبکه خدمات پس از فروش، هم اندیشی با نمایندگان و کارکنان شبکه نمایندگی ها به منظور آگاهی از مشکلات و تبیین سیاست های کلان گروه سایپا به شبکه نمایندگی ها بیان کرد.

به گزارش سایپانیوز، همزمان با برگزاری نمایشگاه بین المللی خودرو شمال کشور، جمعی از مدیران ارشد حوزه فروش و خدمات پس از فروش گروه خودروسازی سایپا از چند نمایندگی در استان مازندران بازدید کردند و از نزدیک در جریان وضعیت عملکردی و مشکلات آن ها قرار گرفتند.

مدیر بازاریابی و فروش گروه خودرو سازی در خصوص وضعیت عملکردی و اجرایی شبکه فروش و خدمات پس از فروش گفت: گروه سایپا دارای مکانیزم های جامع ممیزی شبکه نمایندگی‌ها در حوزه فروش و خدمات پس از فروش است و با توجه به تاکید مدیرعامل گروه سایپا به تمرکز بر روی کیفیت محصولات و فرآیندهای محصول و پیرو سیاست های وزارت صمت، این موضوع در دستور کار قرار گرفته و بر همین اساس در بازدید از نمایندگی های استان مازندران نحوه ارائه خدمات کیفی به مشتریان‌ مورد ارزیابی و بررسی واقع شد.

حسن فروزان مهر گفت: در این بازدیدها از نزدیک در جریان مشکلات نمایندگی ها قرار گرفتیم و مقرر شد تمهیداتی صورت گیرد تا بتوان با روش های نوین رضایت حداکثری ایجاد شود.

مدیر بازاریابی و فروش گروه سایپا با اشاره به مکانیزم های موجود درگروه خودروسازی سایپا گفت: سیستم های متعددی در گروه سایپا برای ایجاد مکانیزم های ارتباطی نمایندگی ها و مشتریان همانند سیستم TBS  و سامانه  ۰۹۶۵۵۰ وجود دارد و در این مکانیزم های ایجاد شده به هیچ وجه خودروها حتی با حداقل ایراد از نمایندگی خارج نمی شود تا به صورت کامل عیب برطرف شود و سعی بر این است که خودرو با مرغوب ترین قطعات تکمیل و در اختیار مشتری قرار گیرد.

فروزان مهر افزود: بر اساس نتایج ارزیابی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران  (ISQI) ، کیفیت خدمات پس از فروش گروه سایپا ارتقا یافته و البته باید در این خصوص فعالیت بیشتری انجام داد و هماهنگی با شبکه نمایندگی ها منسجم تر صورت پذیرد.

او گفت: بر همین اساس و با توجه به ارزیابی های صورت گرفته در حوزه شبکه نمایندگی های گروه سایپا، برای نمایندگی های غیرفعال، تمهیدات محدود کننده ای در نظر گرفته شده و برنامه کاملی برای رشد آن ها در دستور کار است و مطمئنا تا پایان سال ۱۴۰۱ در این زمینه جهش خواهیم داشت.

فروزان مهر با اشاره به حضور گروه خودروسازی سایپا در نمایشگاه خودرو شمال گفت: هدف گروه سایپا از حضور در این نمایشگاه معرفی محصولات جدید، ارائه توانمندی های سایپا در حوزه ارایه خدمات نوین به مشتریان، عرضه فن آوری های جدید در حوزه خدمات نوین  قوای محرکه و داخلی سازی تولید محصولات، توجه به نظرات و انتقادات مشتریان و جلب رضایت آنها است، به همین منظور گروه سایپا متشکل از تمام شرکت های مرتبط و حوزه امور مشتریان در این نمایشگاه حاضر شده تا براساس نظرات مشتریان تغییراتی در راستای رضایت صد درصدی مشتریان صورت پذیرد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا