معامله ۱۱۷۱ میلیارد سهم در بورس از ابتدای سال


بیش از ۱۱۷۱میلیارد سهم به ارزشی بالغ بر ۷۱۶۶هزار میلیارد ریال از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته طی ۱۴۶روز معاملاتی در بورس دادوستد شد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته تعداد ۱۱۷۱میلیارد و ۹۷۹میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۷۱۶۶هزار و ۸۷۵میلیارد ریال در بیش از ۶۳میلیون و ۷۸۵هزار و ۳۲۱دفعه طی ۱۴۶روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۱۴۹میلیارد و ۷۱۲میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۲۱۴۱هزار و ۹۷۶میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۱۴۶روز، با ۸۳هزار و ۷۱۰واحد کاهش، معادل ۶.۱۲درصد افت کرد و به رقم یک میلیون و ۲۸۳هزار و ۵۴۱واحد رسید. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۱۷هزار و ۴۸۲واحد افزایش، معادل ۵.۰۲درصد رشد کرد و در این مدت به رقم ۳۶۵هزار و ۷۵۰واحد را به نمایش گذاشته است.

شاخص بازار اول هم با ۱۱۴هزار و ۵۰۵واحد افت در این مدت به رقم ۹۴۹هزار و ۶۰۶واحد و شاخص بازار دوم با ۴هزار و ۷۸۴واحد کاهش به عدد ۲ میلیون و ۵۵۴هزار و ۶۴۴واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۱۰.۷درصد کاهش و شاخص بازار دوم با ۰.۱۹درصد افت همراه شدند.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

خروج از نسخه موبایل