بورس

صورت‌های مالی "کرماشا" منتشر شد

شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه صورت های مالی ۹ ماهه سال مالی منتهی به ۳۰ اسفند ماه ۹۵ را با سرمایه ۳ هزار و ۵۲۹ میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال به صورت حسابرسی نشده منتشر کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی، شرکت صنایع پتروشیمی کرمانشاه طی ۹ ماه منتهی به ۳۰ آذر ماه ۹۵، مبلغ سه هزار و ۵۶۶ میلیارد و ۲۵۴ میلیون ریال درآمدهای عملیاتی داشت.

از درآمد این شرکت بهای تمام ‌شده درآمدهای عملیاتی کسر شد و سود ناخالص دوره به مبلغ یک هزار و ۸۰۷ میلیارد و ۸۷۴ میلیون ریال رسید.

از سود ناخالص دوره نیز هزینه‌های فروش، اداری و عمومی کسر و پس از افزوده شدن درآمدهای عملیاتی به آن سود عملیاتی دوره به مبلغ یک هزار و ۴۷۱ میلیارد و ۵۳۶ میلیون ریال رسید.

از سود عملیاتی دوره نیز هزینه های مالی کسر و درآمدهای غیر عملیاتی اضافه شد و سود خالص برابر یک هزار و ۲۳۱ میلیارد و ۷۷۶ میلیون ریال بدست آمد و بر این اساس مبلغ ۳۴۹ ریال سود به ازای هر سهم محقق شد؛ که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته معادل ۲۹ درصد کاهش را نشان می دهد.

به سود خالص دوره نیز سود انباشته ابتدای سال اضافه شد و در نهایت مبلغ یک هزار و ۲۹۶ میلیارد و ۳۰۱ میلیون ریال سود انباشته پایان دوره در حسابهای "کرماشا" منظور شد.


منبع:اقتصادآنلاین

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا