بانکبانک و بیمه

یزد حائز رتبه اول در جذب منابع ارزان قیمت

استان یزد با ۶۹ درصد تحقق برنامه در شاخص نسبت منابع ارزان قیمت، رتبه اول کشور در این شاخص را از آن خود کرده است.

استان یزد با ۶۹ درصد تحقق برنامه در شاخص نسبت منابع ارزان قیمت، رتبه اول کشور در این شاخص را از آن خود کرده است.

همچنین بخوانید

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی میدریت شعب استان یزد بر اساس گزارش دریافتی از ستاد مرکزی، در شش ماهه نخست سال جاری مدیریت شعب استان یزد در شاخص نسبت منابع ارزان قیمت بالاتر از سایر استان ها و در رتبه نخست جدول قرار گرفت.

حمیدرضا حکمتی نیا، مدیر شعب استان یزد در حاشیه جلسه شورای اداری مدیریت شعب استان با اعلام این مطلب گفت: استان یزد یک استان بزرگ در حوزه صنعت، معدن و خدمات است که اولویت ما در این استان کمک به اشتغال و توسعه آن از طریق ارائه تسهیلات اشتغالزائی و بسته های حمایتی است.

وی تعامل دو طرفه با مشتریان را متاثر از خدمات دهی مطلوب بانک به انها دانست و تصریح کرد: حمایت های بانک توسعه تعاون از صنایع و کارآفرینان استان و رفع مشکلات آنها در شرایط اقتصادی کنونی کشور سبب هم گرایی و هم افزایی فی مابین شده و بر همین اساس کسب رتبه اول استان در شاخص ترکیب و نسبت منابع ارزان قیمت محقق شده است.

حکمتی نیا با اشاره به صدور بیش از ۱۶۰۰ میلیارد ریال اعتبار اسنادی داخلی در شش ماهه نخست سال جاری در استان یزد افزود: استان یزد با تحقق ۲۱۳ درصدی برنامه صدور اعتبار اسنادی داخلی موفق به کسب رتبه سوم کشور در این شاخص شده است.

این گزارش می افزاید ،استان یزد در شاخص وصول تسهیلات با ۱۸۰ درصد تحقق برنامه رتبه سوم کشوری را در شش ماهه نخست سال جاری از آن خود کرده است.

مدیر شعب استان یزد به نقش بی بدیل تعاون، همدلی و همکاری در تحقق اهداف سازمانی اشاره و خاطرنشان کرد: تعامل و همکاری درون سازمانی و برنامه ریزی صحیح و منطبق با استانداردهای بانکی در بین کلیه کارکنان استان سبب توفیق استان یزد در تحقق شاخص ها و کسب رتبه های کشوری شده است.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا