بانکبانک و بیمه

بررسی زمینه های همکاری بانک توسعه تعاون اصفهان با شرکت سنگ آهک پیربکران

سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان با هدف ایجاد زمینه‌های همکاری با مدیر عامل شرکت سنگ آهک پیربکران دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش آرمان اقتصادی از روابط عمومی مدیریت شعب اصفهان، در این دیدار محمد علی محترم سرپرست مدیریت شعب استان با تاکید بر حمایت از تولیدات داخلی، آمادگی بانک توسعه تعاون را برای تعامل و توسعه همکاری در تمامی زمینه ها اعم از تمرکز گردش مالی، صدور ضمانت نامه و اعتبارات اسنادی اعلام کرد.

وی با اعلام حمایت بانک توسعه تعاون از تولید و صنعتگران داخلی گفت: در شرایطی که مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی و حمایت از تولید و اشتغال تاکید دارند، پشتیبانی از تولید داخلی در راستای تامین نیازهای تولید کنندگان یکی از مهمترین عواملی است که می تواند، زمینه مقاوم سازی اقتصاد را فراهم کند.

وی اعلام کرد:یکی ازمزایای حمایت از این شرکت ها ومجتمع های بزرگ تولیدی و صنعتی ایجاد اشتغال پایدار و بهبود فضای کسب و کار است که متعاقب آن بسیاری از مشکلات اقتصادی و اجتماعی نیز مرتفع خواهد شد.

وی خاطر نشان کرد: بانک توسعه تعاون به عنوان یک بانک دولتی آماده ارائه خدمات و تسهیلات به این مجموعه تولیدی را دارد و در راه گسترش و تقویت تولید ملی در حد توان خود اهتمام لازم را به کار خواهد گرفت .

در ادامه منتظری مدیرعامل شرکت سنگ آهک پیربکران ضمن ابراز خرسندی بابت حضور مدیران بانک، نظرات و پیشنهادات خود را برای همکاری بیشتر اعلام کرد.

در این دیدار طرفین بر گسترش همکاری‌های دوجانبه تاکید کردند و مقرر شد تا بسترسازی‌های لازم برای انعقاد تفاهم‌نامه سازنده بین بانک و شرکت سنگ آهک پیربکران با هدف سرمایه گذاری و مشارکت در طرح های توسعه ای فراهم شود وهمچنین مقررشد شرکت سنگ آهک نسبت به تمرکز بخشی از منابع و افتتاح حساب حقوق پرسنل نیز اقدام کند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا