بانکبانک و بیمه

انعقاد تفاهم نامه بین بانک توسعه تعاون استان اصفهان و مجموعه هلدینگ امید

تفاهم نامه همکاری بین بانک توسعه تعاون و مجموعه هلدینگ امید در محل نمایشگاه بین المللی تهران با حضور سرپرست مدیریت شعب استان اصفهان و مدیر عامل شرکت هلدینگ امید منعقد شد .

سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان با حضور در نوزدهمین نمایشگاه بین المللی متالورژی، فولاد، صنایع معدنی، آهنگری و ماشین کاری، قالب سازی و ریخته گری تهران از غرفه ها و شرکت های مطرح حاضر در این نمایشگاه از جمله هلدینگ امید ، مشتری بانک در استان اصفهان بازدید و تفاهم نامه بین بانک توسعه تعاون و مجموعه هلدینگ امید منعقد شد و از شرکت های حاضر در نمایشگاه دعوت به همکاری کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان ، محترم سرپرست مدیریت شعب استان با حضوردرنمایشگاه بین المللی تهران از غرفه های مختلف در نمایشگاه بین المللی بازدید نمود و با مدیران و مسئولان شرکت ها دیدار و گفتگو کرد .

محمدعلی محترم سرپرست مدیریت شعب استان اصفهان با حضور در نمایشگاه بین المللی ابتدا از غرفه مجموعه هلدینگ امید از مشتریان بانک توسعه تعاون استان بازدید نمود و در نشست با مدیر عامل این مجموعه افزود: بانک توسعه تعاون آمادگی دارد کلیه خدمات بانکی مورد نیاز مجموعه هلدینگ و شرکت های زیر مجموعه شامل پرداخت تسهیلات، خدمات ارزی مربوط به واردات مواد اولیه و صادرات محصولات و سایر خدمات بانکی را با تعاملی مناسب ارائه نماید. و پس از بحث و تبادل نظر تفاهم نامه همکاری بین بانک توسعه تعاون و مجموعه هلدینگ امید با هدف همکاری و تعامل دوجانبه منعقد شد.

سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان در ادامه از غرفه های دیگر و فعالان صنعت فولاد حاضر در نمایشگاه بازدید نمود و در نشست هم اندیشی با مدیران و مسئولان حاضر در نمایشگاه در راستای معرفی خدمات و توانمندی های بانک وهمکاری مجموعه ها با دریافت خدمات و تسهیلات در کمترین زمان ممکن دیدار وگفت و گو کرد.

محترم ضمن بازدید از غرفه های فولاد مبارکه و شرکت پارس پولاد یاران و چهلستون و… در نشست با مدیران عامل شرکت های مذکور گفت : رویکرد بانک توسعه تعاون نگاه ویژه به بخش تولید و اشتغال است و در راستای حضور در عرصه اقتصاد مقاومتی و ایجاد رابطه تنگاتنگ با فعالین عرصه تولید ، تمام توان خود را جهت ایفای نقش موثر در اقتصاد کشور به کار خواهد برد و بانک در نظر دارد در راستای عینیت بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص اقتصاد مقاومتی، حمایت از تولید داخلی و رونق تولید، از منابع خود به بهترین نحو ممکن در جهت کمک به واحدهای تولیدی استفاده کند.

وی اظهارکرد: بانک توسعه تعاون به دنبال این است که در زمینه ی تولید، اشتغال و بکارگیری جوانان با توجه به حمایت از کالای ایرانی با تولیدکنندگان ایرانی مشارکت دوجانبه و انعقاد تفاهم نامه های همکاری داشته باشد و انگیزه خرید کالای داخلی را در بین آحاد جامعه افزایش دهد.

گفتنی است نوزدهمین دوره نمایشگاه بین المللی متالورژی، فولاد، صنایع معدنی،آهنگری و ماشین کاری، قالب سازی و ریخته گری از تاریخ ۹ الی ۱۲ آذر برگزار شد.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا