بانکبانک و بیمه

تشریح خدمات، طرح ها و توانمندی های بانک توسعه تعاون

سرپرست مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان در نشست با مدیر عامل شرکت ایرمان جوان پارسیان تولید کننده پمپ خودرو به تشریح خدمات ، طرح ها و توانمندی ها بانک توسعه تعاون پرداخت .

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی مدیریت شعب بانک توسعه تعاون استان اصفهان ، سرپرست مدیریت شعب استان در جلسه با مدیر عامل شرکت ایرمان جوان پارسیان ضمن بازدید از واحد های مختلف شرکت ایرمان جوان تولید کننده پمپ خودرو به تشریح خدمات ، طرح ها و توانمندی های بانک توسعه تعاون و حمایت از بنگاههای اقتصادی و تولید داخلی و اشتغال پرداخت.

وی اعلام کرد:حمایت از تولید داخلی یک وظیفه مهم است وبانک توسعه تعاون همه تلاش و اهتمام لازم را درخصوص ایفای این وظیفه و این نقش مهم به کارخواهد گرفت .

گل زاد، مدیرعامل شرکت ایرمان جوان در این دیدار شرح کاملی از توانایی ها و اهداف این مجموعه و زمینه های همکاری با بانک توسعه تعاون را در حمایت از کارخانه تولیدی ارائه کرد و خواستار گسترش تعاملات با بانک شد.

وی گفت تقویت و افزایش تعاملات با بانک توسعه تعاون، نه تنها باعث افزایش تولید داخلی می شود بلکه اشتغالزایی جدید را به همراه خواهد داشت .

وی در ادامه خاطرنشان کرد:در آینده با همکاری متقابل و موثر بانک توسعه تعاون و شرکت بتوانیم اقدامات موثری در زمینه افزایش و رونق تولید داشته باشیم . امیدواریم با تقویت سطح همکاری‌ شرکت‌های تولیدی و بانک توسعه تعاون،شاهد توسعه هر چه بیشتر فعالیت های اقتصادی در استان باشیم.

پس از بحث و تبادل نظر مقرر شد تا بستر های لازم جهت همکاری و تعامل بیشتر بین بانک توسعه تعاون و شرکت ایرمان جوان به صورت متقابل و دوجانبه فراهم شود. شرکت نیز درخواست شرکت مبنی بر دریافت تسهیلات سرمایه در گردش ارسال کند و نسبت به تمرکز منابع و سایر فعالیت بانکی از جمله خرید دین ،ضمانت نامه ، اعتبار اسنادی و….نزد شعب استان اقدام کند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا