بانکبانک و بیمه

تقدیر سرپرست بانک توسعه تعاون از مدیریت شعب استان خراسان رضوی

مدیرشعب استان خراسان رضوی در کارگاه آموزشی مدیران ستادی و استانی از سوی سرپرست بانک توسعه تعاون مورد تقدیر قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از روابط عمومی مدیریت شعب استان خراسان رضوی، محمد شیخ حسینی در افتتاحیه کارگاه آموزشی مدیران ستادی و استانی با اشاره به میزبانی استان خراسان رضوی گفت: از همکاران خدوم استان خراسان رضوی، اداره کل روابط عمومی بابت این کار تیمی منسجم وبرگزاری این همایش خوب تقدیر و تشکر می کنم. رئیس هیات مدیره بانک توسعه تعاون هم با اشاره به نقش میزبانی مدیریت شعب استان خراسان رضوی گفت: از همکاران خوبم در مدیریت شعب استان خراسان رضوی، اداره کل روابط عمومی و دفتر مرکزی حراست بابت برگزاری این کارگاه کاربردی تشکر می کنم.

گفتنی است در پایان این همایش لوح تقدیری از سوی سرپرست بانک توسعه تعاون به مدیرشعب استان خراسان رضوی اهداء شد. همچنین مهدی امین بیدختی در افتتاحیه این مراسم گفت: از اینکه میزبان مدیران ستادی و استانی هستیم بسیار خرسندیم و بزرگترین افتخار ما میزبانی از زائرین امام مهربانی ها حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام است.

همچنین در اقدامی شایسته، اسامی همه همکاران مدیریت شعب استان خراسان رضوی که در برگزاری این کارگاه مشارکت و تلاش داشته اند قرائت و از سوی حضار حاضر در جلسه مورد تشویق قرار گرفتند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا