تخصیص بیش از ۶۹ هزار میلیارد تومان در بانک مسکن به طرح نهضت ملی مسکن

وزیر اقتصاد گفت: ذیل طرح نهضت ملی مسکن در ۱۰ ماهه امسال ۸۰۷ هزار مورد افتتاح حساب شده است و در این مدت بانک مسکن با ۲۰۴ هزار نفر که پرداختی خود را تکمیل کرده‌اند، قرارداد منعقد کرده و بیش از ۶۹ هزار میلیارد تومان تخصیص داده است.
به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی از پایگاه خبری بانک مسکن-هیبنا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، وزیر اقتصاد گفت: ذیل طرح نهضت ملی مسکن در ۱۰ ماهه امسال ۸۰۷ هزار مورد افتتاح حساب شده است. به گفته خاندوزی در این مدت بانک مسکن با ۲۰۴ هزار نفر که پرداختی خود را تکمیل کرده‌اند، قرارداد منعقد کرده و بیش از ۶۹ هزار میلیارد تومان تخصیص داده است.
به گفته خاندوزی از تیر امسال از مجموع ۲۲۸ هزار پرونده تشکیل شده در شبکه بانکی برای دریافت وام ودیعه مسکن، ۱۹۲ هزار نفر تسهیلات خود را به میزان ۱۱ هزار میلیارد تومان دریافت کرده‌اند.
وی با اشاره به میزان واریزی به حساب سازندگان مسکن در این طرح تا پایان دی ماه آن را ۴۷ هزار و ۲۱۶ میلیارد تومان برآورد کرد و گفت: در کنار این روش تامین مالی مسکن، وزارت راه و شهرسازی از سایر بانک‌های کشور کمک گرفته تا پیمانکاران وارد طرح شوند.

خروج از نسخه موبایل