بورسبورس اوراق

رشد ۱۵۷هزار واحدی شاخص بورس از ابتدای امسال


شاخص بورس از ابتدای امسال تا کنون بیش از ۱۵۷هزار واحد افزایش را طی ۲۱۷روز معاملاتی به ثبت رسانده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، از ابتدای امسال تا پایان هفته گذشته تعداد ۱۸۵۰میلیارد و ۱۱۹میلیون انواع اوراق بهادار به ارزش ۱۱۹۲۹هزار و ۲۱۷میلیارد ریال در بیش از ۹۱میلیون و ۴۱۸هزار و ۶۶۵دفعه طی ۲۱۷روز معاملاتی در بورس اوراق بهادار مورد معامله قرار گرفت.

این درحالی است که تعداد ۲۲۳میلیارد و ۷۶۲میلیون واحد از صندوق‌های سرمایه‌گذاری قابل معامله در بورس تهران به ارزش کل بیش از ۳۲۸۵هزار و ۳۲۴میلیارد ریال نیز در این مدت مورد معامله قرار گرفته است.

همچنین بخوانید

این گزارش می‌افزاید: شاخص بورس نیز در این ۲۱۷روز، با ۱۵۷هزار و ۵۴۵واحد افزایش، معادل ۱۱.۵۲درصد رشد کرد و به رقم یک میلیون و ۱۵۴هزار و ۶۰۰واحد رسید. شاخص کل هموزن نیز در این مدت با ۱۲۶هزار و ۵۱۱واحد افزایش، معادل ۳۶.۳۳درصد رشد کرد و در این مدت به رقم ۴۷۴هزار و ۷۷۹واحد را به نمایش گذاشته است.

شاخص بازار اول هم با ۹۰هزار و ۴۸۹واحد افزایش در این مدت به رقم یک میلیون و ۱۵۴هزار و ۶۰۰واحد و شاخص بازار دوم با ۳۹۳هزار و ۳۵۴واحد رشد به عدد ۲میلیون و ۹۵۲هزار و ۷۸۳واحد رسیدند که به این ترتیب شاخص بازار اول با ۸.۵۰درصد افزایش و شاخص بازار دوم با ۱۵.۳۷درصد رشد همراه شدند.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا