بانک و بیمهپرداخت الکترونیک

نحوه دریافت و ثبت درگاه پرداخت اینترنتی ملت

با رونق گرفتن خریدهای اینترنتی، داشتن یک درگاه پرداخت اینترنتی (IPG) مطمئن برای بسیاری از سایت‌های فروشگاهی اهمیت بالایی خواهد داشت.

به گزارش  آرمان اقتصادی، شرکت به پرداخت ملت پوشش دهنده بیش از ۱۵.۰۰۰ پایانه پرداخت اینترنتی با امنیت و سرعت بالا در سراسر کشور  است.

به پرداخت ملت در آخرین گزارش‌های شاپرک بیش از ۳۰درصد از سهم بازار ابزارهای پذیرش اینترنتی را در اختیار گرفته که این آمار نشان دهنده اعتماد بالای کاربران و صاحبان فروشگاه های اینترنتی به ابزارهای پرداخت این شرکت است.

ویژگی سرویس پایانه پرداخت اینترنتی

درگاه پرداخت اینترنتی شرکت به پرداخت ملت علاوه بر امنیت و سرعت دارای امکانت و ویژگی هایی از جمله امکان واریز وجوه تراکنش‌های موفق انجام شده به صورت ریز یا سرجمع، امکان ارائه سرویس استعلام لحظه‌ای تراکنش‌ها، امکان دریافت گزارش‌های متنوع مالی، واریز همزمان مبلغ خرید به چند حساب بصورت (درصدی) ، ارائه خدمات آنلاین پشتیبانی فنی به پذیرنده و ارائه اطلاعات مربوط به تراکنش‌های صورت پذیرفته از طریق وب سرویس است.

مراحل دریافت درگاه پرداخت اینترنتی

متقاضیان دریافت درگاه پرداخت اینترنتی ابتدا باید از طریق این لینک  ثبت نام اولیه خود را برروی سایت شرکت به پرداخت ملت انجام داده و کد رهگیری دریافت کنند.

یک روز کاری پس از ثبت نام، توسط کارشناسان شرکت به پرداخت ، فرم ثبت نام نهایی ایمیل شده و متقاضی با تکمیل فرم نهایی، مدارک مورد نیاز را نیز به همان آدرس ایمیل دریافتی ارسال کرده و بعد از گذشت یک روز کاری نتیجه بررسی مدارک اعلام می‌شود.

الزامات دریافت درگاه پرداخت اینترنتی

متقاضیان دریافت درگاه پرداخت اینترنتی ملزم به دارا بودن وب سایت اینترنتی رسمی و فعال به منظور فروش خدمات یا کالا و همچنین اخذ نشان نماد اعتماد الکترونیکی کسب و کارهای اینترنتی از طریق آدرس www.enamad.ir هستند.

همچنین دارا بودن مدارک هویتی و داشتن یک حساب بانکی حتی المقدور در بانک ملت از دیگر الزامات درخواست درگاه پرداخت اینترنتی است.

در صورت داشتن مدارک و الزامات یادشده در کمتر از سه روز کاری درگاه اختصاصی فروشگاه اینترنتی خود را دریافت خواهید کرد.

از طريق
هادی صفاری

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا