معرفی بهترین گیمرهای بازی فری فایر موبایل

بازی فری فایر مانند پابجی گیمرهای بزرگ ندارد. اما همچنان در فری فایر نیز گیمرهایی وجود دارند که بسیار حرفه ای بوده و دائماً به دنبال کسب تجربه های شگفت انگیز بازی هستند.

به گزارش این سایت خبری بازی فری فایر از ۱۵۰ میلیون بازیکن فعال روزانه نیز فراتر رفته است و یکی از پرطرفدارترین بازی های حال حاضر جهان است. در ادامه ما ۵ تا از بهترین گیمرهای بازی فری فایر را به شما معرفی می کنیم.

 

بهترین گیمرهای فری فایر در جهان چه کسانی هستند؟

در بازی پرطرفدار فری فایر، تنها در صورتی می توانید قابلیت های آن را ارتقا دهید و با تجهیزات پیشرفته تری مبارزه کنید که جم مخصوص این بازی را داشته باشید. همه گیمرهایی که در ادامه معرفی می کنیم با استفاده از جم فری فایر و اندکی تجربه توانسته اند تمامی مراحل این بازی را به خوبی طی کنند.

بدون خرید جم فری فایر باید ساعت های زیادی را صرف پیروزی در نبردهای کوچک کنید و عملا به قسمت های جذاب بازی نرسید. به دلیل وجود تحریم در ایران سایت های واسطه ای نظیر آسان جم پدید آمدند تا با مشاهده قیمت جم فری فایر و خرید جم فری فایر با ایدی، بتوانید بازی جذاب تری را تجربه کنید و در آینده ای نزدیک به یک گیمر حرفه ای تبدیل شوید.

طبق اسامی منتشر شده در javatpoint و سایت خبری esports ، بهترین گیمرهای بازی فری فایر در جهان افراد معرفی شده زیر هستند:

۱. SK Sabir Boss

از آنجایی که شهرت این بازیکن در درجه اول در هند نهفته است، احتمالاً شما از اینکه او کیست بی اطلاع هستید. این یوتیوبر و استریمر معروف هندی بیش از ۴ میلیون مشترک یوتیوب دارد. او فری فایر را به طور مداوم بازی می کند و آن را برای مخاطبان Twitch Live خود پخش می کند. او به عنوان یکی از بازیکنان برتر این رقابت ها شناخته می شود.

SK با توجه به تعداد هدشات هایی که با موفقیت انجام می دهد، خود را به عنوان یکی از برترین بازیکنان Free Fire متمایز می کند. اگر در Free Fire متخصص هستید، باید بدانید که انجام مکرر این کار چقدر چالش برانگیز است. علاوه بر فالوورهای بسیار زیادش در یوتیوب ، او در پلتفرم Boyah نیز حدود ۸ میلیون دنبال کننده دارد. علاوه بر این، SK  یکی از اعضای انجمن افسانه ای Boss در بازی بتل رویال است.

آیدی فری فایر او ۵۵۴۷۹۵۳۵ است. با ۱۸۴۶ بازی انفرادی و ۱۵۸ برد، او ۳۹۰۹ حریف را حذف کرده است که به او ۲.۳۲ درصد برد داده است. او در این بازی با استفاده از خرید جم فری فایر با ایدی، ۳۳۱۳ بازی انجام داده و ۶۴۹ بار حریف را شکست داده و درصد پیروزی ۱۹.۵۸ درصدی را کسب کرده است.

یوتیوبر در ۲۳۶۶ بازی تیمی Free Fire بازی کرده است و ۱۴۹۴ مورد از آنها را با درصد پیروزی ۶۳.۱۴ درصد برنده شده است. طبق گزارش  Social Blade، کانال SK Sabir Gaming بین ۱۹۳ تا ۳.۱ هزار دلار در ماه درآمد دارد. که از مقداری از آن برای خرید جم فری فایر با ایدی استفاده می کند.

از زمان پیوستن به YouTube در سال ۲۰۱۹، SK Sabir Boss بیش از ۳۵۰ ویدیو آپلود کرده است. او در مجموع ۲۳۱.۶۷۹ میلیون بازدید برای ویدیوها دریافت کرده است. گیمر در سال ۲۰۲۰ زمانی که تعداد اشتراک هایش از چند صد هزار به بیش از سه میلیون تا پایان سال افزایش یافت، به موفقیت بزرگ خود دست یافت.

۲. Raistar

یوتیوبر معروف Free Fire Raistar شبیه به SK Sabir Boss است..او در مجموع حدود ۷ میلیون مشترک دارد. از نظر گیم پلی و کیفیت ویدیو، کم کم اسکی سابیر باس را تحت الشعاع قرار داده است. Raistar در سطحی است که به سختی توسط سایر بازیکنان قابل دسترسی است. استعداد برجسته او باعث شده است تا این تصور وجود داشته باشد که هنگام بازی تقلب می کند. او همچنین تعاملات شگفت انگیزی با طرفداران Free Fire دارد.

آیدی او در این بازی ۱۲۰۲۲۲۵۰ است. Raistar در ۲۵۴۲ بازی از ۱۴۲۰۵-بازی تیمی که در آن شرکت کرده است، با درصد برد فوق العاده ۱۷.۸۹٪ برنده شده است. او دارای نسبت  K/D 4.16 با بیش از ۴۸۵۱۵ کشتن و میانگین ۱۳۴۸ آسیب در هر مسابقه است.

علاوه بر این، این یوتیوبر در ۴۴۳۹ نبرد دو نفره شرکت کرد و ۷۰۵ پیروزی به ارمغان آورد. در دسامبر ۲۰۱۹، Raistar  کار خود را در YouTube آغاز کرد. برای او از آن زمان هیچ بازگشتی وجود نداشته است. کانال او در حال حاضر شامل ۲۶ ویدیو است که مجموعاً ۲۷.۶ میلیون بازدید داشته است. برای مشاهده کانال یوتیوب روی این لینک کلیک کنید.

۳. Jiggs

طبق اطلاعات منتشر شده در سایت sportslumo ، جیگز بدون شک به عنوان یکی از بازیکنان برتر حال حاضر در جهان شناخته می شود. توانایی های برجسته او باعث شده که برای مدت زمان قابل توجهی در سطوح بالای Free Fire باقی بماند.

او یکی از بهترین آمارها را در بین بازیکنان این بازی ویدیویی دارد. Jiggs معمولاً بازی های انفرادی و مشارکتی انجام می دهد. این گیمر معروف کاربر فعال شبکه های اجتماعی نیست. بسیاری از ویدیوهای اخیر او را آنلاین نخواهید یافت، و او در وب سایت های پخش زنده نیز چندان فعال نیست.

جیگار پاتل یک تولید کننده محتوای Free Fire مشهور هندی است که با نام درون بازی “JIGS” شناخته می شود. او سفر خود را در یوتیوب تنها چند ماه پیش آغاز کرد، اما در حال حاضر طرفداران قابل توجهی را جمع کرده است. علاوه بر این، او رئیس انجمن شناخته شده BOSS است.

Jiggs در ۱۰۸۳۴-مسابقه تیمی شرکت کرده و در ۴۲۳۰ مورد از آنها پیروز شده است که درصد پیروزی او ۳۹.۰۴ درصد است. او با حفظ نسبت K/D 5.15 در این بازی ها ۳۳۹۹۸ حریف را شکست داده است.

این بازیکن در ۸۴ مسابقه انفرادی، ۹ بار با نرخ پیروزی ۱۰.۷۱ درصد در جایگاه اول قرار گرفته است. او دارای ۱۰۶ کشتار با نسبت K/D 1.41 است.

۴. Sultan Proslo

اگر نکاتی را در مورد چگونگی بهبود Free Fire جستجو کرده باشید، مطمئناً با این نام روبرو شده اید. Sultan یک یوتیوبر معروف با بیش از ۱۵-میلیون مشترک و برترین بازیکن Free Fire در سراسر جهان است.

سلطان بر خلاف بسیاری از بهترین رقبای Free Fire، بومی اندونزی است. او مرتباً سطح بسیار بالایی از بازی را به نمایش می گذارد که تقریباً ناشناخته است. تاکنون Sultan  در تقریبا ۸۰۰ بازی ترکیبی بازی کرده است که در ۳۰۰ مورد از آنها پیروز شده است. این یک درصد برد در حدود ۴۰٪ است که کاملاً ناشناخته است و برای هر حریفی دشوار است.

این گیمر به عنوان برجسته ترین بازیکن KDA در نظر گرفته می شود. او در هر بازی به طور میانگین حداقل ۴ کشته دارد. همچنین برای بازی های انفرادی خود اعداد و ارقام عجیبی دارد. او درصد برد بیش از ۱۰ درصد را نشان می دهد که برای هر بازیکنی فوق العاده بالا است. اگر قبلاً این بازی را انجام داده اید، می دانید که کسب این تعداد شگفت انگیز پیروزی چقدر چالش برانگیز است.

ایدی  Sultan، ۱۶۲۰۷۰۰۲ است. سلطان پروسلو در ۸۳۱ بازی تیمی شرکت کرده و ۲۸۷ پیروزی کسب کرده است. این استریمر ۹۹ بازی را در حالت دوتایی انجام داده و ۲۶ بویا کسب کرده است. در فصل جاری، در ۱۳ بازی تیمی ظاهر شده و دو پیروزی با درصد برد ۱۵.۳۸ درصد به دست آورده است  و نسبت K/D خود را ۰.۸۲ نگه داشته است.

Sultan با خرید جم فری فایر با ایدی، سه مسابقه در حالت دوتایی را انجام داده است و حتی یک بازی را هم نباخته است. و در نهایت ۱۷ کشتن از ۱۱ نبرد انفرادی دارد. بیش از پنج سال پیش، سلطان پروسلو کانال یوتیوب دیلند پرو خود را راه اندازی کرد. او با بیش از ۱۲ میلیون فالوور و بیش از ۸۹۵ میلیون بازدید کل، ۱۱۳۲ ویدیو منتشر کرده است.

۵. Sudip Sarkar

Sudip Sarkar یکی از مشهورترین تولیدکنندگان محتوای هندی برای Free Fire است. ایدی فری فایر او ۹۷۶۵۳۹۳۰ است. سودیپ سرکار در بیش از ۲۶۷۵۰ بازی تیمی شرکت کرده و ۱۰۰۰۰۰ کشته جمع آوری کرده است. او ۸۲۹۸ پیروزی و درصد پیروزی درخشان ۳۱.۰۲ درصدی دارد. علاوه بر این، او نسبت K/D قابل توجه ۵.۴۷ نیز دارد.

در مقایسه با مسابقات تیمی، او در مسابقات انفرادی و دونفره نسبتاً کمتری شرکت کرده است. در ۱۱۷۳ مسابقه دونفره که در آن شرکت کرده است، ۱۴۷ بازی را برده است. او در حالت انفرادی به ۱۱۰ پیروزی نیز دست یافته است.

بیش از یک سال پیش، Sudip Sarkar شروع به انتشار محتوا در کانال YouTube خود کرد. اولین ویدیوی کانال او در جولای ۲۰۱۹ پخش شد. در حال حاضر، کانال او بیش از ۴۶۲۰۰۰ مشترک و بیش از ۱۹ میلیون بازدیدکننده دارد. “SUDIP SRKAR OFFICIAL” نام دومین کانال اوست که در آن مونتاژها و فیلم های فری فایر را منتشر می کند.

خروج از نسخه موبایل