صنعت، معدن، تجارت

نخستین حراج تک فروشی الکترونیکی برگزار می شود

در راستای ایجاد فضای رقابتی سالم و شفاف برای عموم مردم از این به بعد حراج‌های سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی به‌صورت الکترونیکی و از طریق سامانه تدارکات الکتروینکی دولت برگزار می‌ شود.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، آرش عسکری، مدیر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت اعلام کرد: با توجه به هماهنگی‌های انجام شده با سازمان جمع آوری و فروش اموال تملیکی، نخستین حراج در سامانه منتشر شده و در حال برگزاری است.

همچنین بخوانید

وی افزود: یکی از مهمترین دستاوردهای این حراج‌ها این است که کالاها به صورت تکی فروخته می‌شود و تمامی آحاد مردم می‌توانند بدون هیچ محدودیتی در این مزایده‌ها شرکت کرده و با قیمت مناسب‌تری خرید خود را انجام دهند.

مدیر سامانه تدارکات الکترونیکی دولت (ستاد) در خصوص هزینه ثبت‌نام برای شرکت در این حراج خاطرنشان کرد: ثبت‌نام رایگان است و نیازی به دریافت گواهی امضا (توکن) هم نیست و علاقمندان می‌توانند جهت مشاهده و ارسال پیشنهاد قیمت به صفحه نخست سامانه- بخش مزایده- لینک «حراج خرده فروشی اموال تملیکی» یا منوی «آگهی‌های عمومی» مراجعه کنند.

ثبت نام و ورود از هریک از دو آدرس زیر:

۱- از طریق سایت سامانه ستاد:

https://reg.setadiran.ir/reg/ui/web/onlineRegisterationIdentityLoad

(پس از ثبت نام: ورود به صفحه نخست سامانه ستاد- بخش “مزایده”- لینک “حراج خرده فروشی اموال تملیکی” یا ورود به منوی “آگهی‌های عمومی” و سپس انتخات “سازمان اموال تملیکی” از قسمت “دستگاه‌های اجرایی”)

۲- از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند:

https://sso.my.gov.ir/login

(پس از ثبت نام: انتخاب “ورود به سامانه‌های ملی و استانی”- “وزارت صنعت، معدن و تجارت”- “مرکز توسعه تجارت الکترونیکی”- “سامانه تدارکات الکترونیکی دولت”)

روز برگزاری حراج و ارسال قیمت: شنبه مورخ ۱۴۰۲/۰۲/۱۶ از ۸ صبح تا ساعت ۲۳:۵۹ شب

علاقمندان می‌توانند جهت اطلاع از جزئیات کالاها و همچنین مطالعه سند راهنمای شرکت در حراج، به سایت سامانه به آدرس setadiran.ir مراجعه نموده و یا با مرکز تماس سامانه ستاد به شماره ۱۴۵۶ (داخلی ۵) تماس حاصل کنند.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا