خدمات انتشار کتاب برای نویسندگان چگونه است؟ 

آیا با مراحل چاپ کتاب آشنایی دارید؟ آیا می دانید چه خدماتی جهت چاپ کتاب ها به نویسندگان تعلق می گیرد؟ چاپ کتاب و تبدیل پایان نامه به کتاب یکی از دغدغه‌ های نویسندگان است و مراحل گوناگونی دارد که نویسندگان حتماً باید این مراحل را انجام بدهند.

 تبدیل پایان نامه به کتاب نیز همین شرایط را دارد و شما جهت این کار باید با کلیه شرایط و مقررات چاپ و نشر کتاب آشنایی داشته باشید تا بتوانید از خدمات انتشار کتاب برای نویسندگان بهره مند شوید. ما در این قسمت قصد داریم به بررسی خدمات انتشار کتاب برای نویسندگان و مراحل آن بپردازیم.

خدمات انتشار کتاب برای نویسندگان

انتشار کتاب مراحلی دارد که نویسنده باید تمام این مراحل را به ترتیب انجام دهد تا بتواند کتاب مدنظر خودش را چاپ کند که این مراحل جهت تبدیل پایان نامه به کتاب نیز صدق می کند. اما موضوعی که در این بخش مطرح می‌ شود این است که چاپ کتاب چه خدماتی برای نویسندگان دارد؟ 

آیا نویسنده می تواند از امتیازات چاپ کتاب بهره بگیرد یا خیر؟ چاپ کتاب مزایا و خدمات زیادی برای نویسندگان دارد که برخی از نویسندگان از این خدمات حتی برای چاپ های بعدی نیز استفاده می کنند، مثلاً چاپ هر کتاب یک امتیاز برای نویسنده محسوب می شود.

 ویراستاری

وقتی نویسنده اقدام به چاپ کتاب یا تبدیل پایان نامه به کتاب می کند دیگر یک نویسنده آماتور نخواهد بود، بلکه جزو نویسندگان حرفه ای محسوب می شود. از طرفی این نویسندگان می توانند از همکاری و مساعدت اداره ارشاد و ناشران برجسته بهره مند شوند و بتوانند آثار خودشان را به‌ راحتی چاپ و منتشر کنند.

 

تسهیلات چاپ کتاب

از جمله خدماتی که جهت انتشار کتاب و تبدیل پایان نامه به کتاب به نویسندگان تعلق می گیرد، تسهیلات چاپ کتاب است. به این ترتیب که وقتی موقعیت شما به عنوان یک نویسنده حرفه ای محرز باشد و شما جزو دسته نویسندگانی قرار بگیرید که فعال هستید و ارتباط خوبی با اداره ارشاد، نحوه چاپ کتاب، ناشران و غیره دارند می توانید از تسهیلات چاپ کتاب نیز بهره مند شوید، کتاب مدنظر خودتان را چاپ کرده یا جهت تبدیل پایان نامه به کتاب اقدام کنید.

 چاپ کتاب بدون هزینه

 در این صورت نیازی نیست که هزینه از خودتان بپردازید یا جهت هزینه های چاپ کتاب به سراغ ناشرهای مختلفی بروید. چون به راحتی می توانید با استفاده از تسهیلات چاپ کتاب این کار را انجام داده و کتاب مورد نظر خودتان را چاپ کنید.

تجربه برای کارهای بیش تر

وقتی شما برای نخستین بار کتاب را چاپ می کنید، چاپ و یا پایان نامه را به کتاب تبدیل می کنید در واقع تجربه چاپ کتاب در این زمینه را به دست می آورید. این گزینه موجب می‌ شود که شما برای چاپ های بعدی آمادگی بهتر و بیش تری داشته باشید، حتی ناشران نیز پس از چاپ نخستین کتاب یا پایان نامه برای مراحل بعدی چاپ با شما همکاری بهتر و بیش تری خواهند داشت. 

گرفتن مجوز های اتشار

بعضی اوقات نیز کلیه هزینه های چاپ و نشر و توزیع کتاب را تقبل می کنند وحتی پیگیری مجوز های مربوطه را هم انجام  می دهند. نیازی نیست که شما هزینه ای در این بابت داشته باشید. اما آن چیزی که در این خصوص مهم است موفقیت کار اول شما می باشد یعنی باید کتاب نخست شما به خوبی دیده شود تا شما بتوانید خدمات انتشار کتاب برای نویسندگان در چاپ های بعدی را به دست بیاورید. سایت کتاب پاب در تمام این مراحل به شما کمک میکند.

 تبدیل پایان نامه به کتاب نیز به همین منوال است و در واقع این کار یک امتیاز برای شما محسوب می شود. پس بهتر است که تمام دقت خود را بر روی نخستین چاپ خود داشته باشید تا بتوانید از خدمات انتشار کتاب برای نویسندگان بهره مند شوید.

سخن پایانی

وقتی صحبت از خدمات انتشار کتاب برای نویسندگان و تبدیل پایان نامه به کتاب می شود، منظور همان امتیازاتی است که ممکن است جهت چاپ کتاب به یک نویسنده تعلق بگیرد.

 ما در این مقاله چند نمونه از این خدمات را مورد بررسی قرار دادیم و گفتیم که تبدیل پایان نامه به کتاب یا انتشار یافتن هر کتابی یک امتیاز برای نویسنده محسوب می‌ شود که می‌ تواند از آن جهت چاپ کتاب های بیش تر استفاده کند. ناشران نیز پس از چاپ نخست این کتاب قطعاً همکاری های بهتر و بیش تری با نویسندگان خواهند داشت.

 

منبع
این مطلب رپورتاژ آگهی است و محتوای آن توسط سفارش دهنده تهیه شده است
خروج از نسخه موبایل