انرژی

آغاز پروژه ضربتی تقویت آب منطقه ملاشیه اهواز

مسئول طرح آبرسانی آبفا اهواز از آغاز پروژه ضربتی تقویت آب منطقه ملاشیه خبر داد و گفت: این طرح مشکل آب منطقه ملاشیه را حداکثر ظرف مدت ۵ روز تا یک هفته حل می کند.

محسن کریمی با اشاره به مشکلات آبی منطقه ملاشیه اهواز اظهار کرد: نارسایی آب در منطقه ملاشیه اهواز در حوزه توزیع آب است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، وی افزود: در این زمینه مشکلات و نارسایی های آب در بحث توزیع، شناسایی و راهکارهای عملیاتی مشخص شده است تا بتوانیم به سرعت مشکل را حل کنیم.

کریمی ادامه داد: پروژه ضربتی تقویت آب منطقه ملاشیه در دست اقدام است و عملیات حفاری به زودی آغاز می شود.

وی افزود: این پروژه ضربتی حداکثر ظرف مدت ۵ روز تا یک هفته آینده نهایی می شود و می تواند مشکل منطقه را حل کند.

در این زمینه محمدرضا کرمی نژاد مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خوزستان در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به آخرین وضعیت منطقه ملاشیه در بحث آب شرب و حل مشکلات این منطقه اظهار کرد: ملاشیه به دلیل وسعت و افزایش سکونت از سال های گذشته با مشکل کمبود آب مواجه شده بود به شکلی که در سال قبل در برخی از بخش های این منطقه به صورتی ساعتی آب وجود داشت.

وی افزود: شرایط دمایی اهواز و دیگر مسایل در روزهای گذشته بر حجم این مشکل افزوده است اما در حال حاضر با انجام اقدامات ضربتی و دائم در حال رفع مشکل تامین آب شرب منطقه ملاشیه اهواز هستیم.

مدیرعامل آبفا خوزستان گفت: در هفته گذشته به دلیل تغییراتی که در یکی از پمپ ها انجام شد، وضعیت تامین آب تعدادی از خیابان های منطقه ملاشیه خیلی بهتر شد اما برخی دیگر از خیابان ها با کمبود شدیدتر مواجه شدند.

کرمی نژاد عنوان کرد: با توجه به این مسایل مجبور شدیم شرایط پمپ را مانند قبل کنیم تا وضعیت مثل گذشته شود.

وی افزود: دو طرح در حال حاضر برای حل مشکل ملاشیه اهواز در دست اجرا خواهد بود. یکی از این طرح ها طرح ضربتی افزایش فشار است که به زودی نهایی می شود و قطعا مشکل منطقه را حل خواهد کرد.

مدیرعامل آبفا خوزستان گفت: همچنین یک خط دیگر نیز در حال نهایی شدن است که بخشی دیگر از مشکلات منطقه را حل می کند.

کرمی نژاد با اشاره به اینکه در حال حاضر ۲۰ تانکر در منطقه در حال آبرسانی به نقاطی هستند که آب به آن ها نمی رسد، عنوان کرد: عمده مناطق در ملاشیه آب دارند و مناطقی که آب ندارند نیز به صورت ساعتی آب دارند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا