اقتصاد کلان

بررسی راه های توسعه همکاری چند جانبه با کشورهای عضو اکو

قرار است در این دو روز راه های توسعه همکاری چند جانبه و دو جانبه با کشورهای عزیز در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را بررسی کنیم.

به گزارش آرمان اقتصادی، عیسی زارع پور امروز و در حاشیه سومین اجلاس وزرای ارتباطات کشورهای عضو اکو بعد از بازدید از نمایشگاه جانبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ما امروز  افتخار داریم که میزبان اجلاس وزاری ارتباطات کشورهای عضو سازمان اکو و همچنین کشورهای همسایه جمهوری اسلامی ایران باشیم.

وزیر ارتباطات تاکید کرد در آغاز امروز ما برای اینکه مهمانان عزیز و هیات های عالی رتبه ارتباطات و فناوری اطلاعات حدود ۱۱ کشور، با دستاوردهای شرکت های ایرانی در بخش های گوناگون در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات آشنا شوند، این نمایشگاه را ترتیب دادیم که بخش کوچکی از توانمندی های جمهوری اسلامی ایران در حوزه های ارتباطات، سخت افزار و نرم افزار، سرویس ها و خدمات برخط و دیجیتال است که برای شرکت کنندگان این اجلاس بسیار جالب توجه بود.

وی افزود: همچنین ما جلسات دوجانبه ای برای کسب و کارهای ایرانی و شرکت های بزرگ با وزاری محترم شرکت کننده تدارک دیده ایم که شرکت های ایرانی بتوانند ظرفیت های خود را برای شرکت کنندگان در اجلاس توضیح دهند و راه های توسعه همکاری و بازارسازی محصولات ایرانی برای این کشورها را بررسی کنیم و بتوانیم راهکاری عملیاتی پیدا کنیم.

زارع پور گفت: امیدواریم این نشست دو روزه به توسعه راهکاری منجر شود که بتوان راهکارهای فناورانه و خدمات باکیفیت دیجیتال را به مردمان خودمان در کشورهای همسایه ارایه کنیم.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا