انرژی

بعد از حفاری‌های فاضلاب، آسفالت خیابان‌ها ترمیم شود

نماینده شادگان در مجلس شورای اسلامی بر تکمیل پروژه فاضلاب این شهرستان تاکید کرد و گفت: شادگان از نظر برخورداری از شبکه فاضلاب در سطح خوزستان اول است.

حجت الاسلام مجید ناصری نژاد امروز، ۱۴ مردادماه در آیین انعقاد قرارداد شرکت آبفا خوزستان و بانک سپه که به منظور تکمیل طرح فاضلاب شهر شادگان انجام شد، اظهار کرد: طرح‌هایی از سال‌های قبل در شهرستان شادگان اجرایی شده که باید تکمیل شوند. همچنین این شهرستان مشکلاتی دارد که باید برای حل آن تلاش شود.

همچنین بخوانید

وی با بیان اینکه شبکه فاضلاب شادگان باید تکمیل شود، افزود: شهرستان شادگان از نظر برخورداری از شبکه فاضلاب در سطح استان خوزستان اول است اما به دلیل کمبود اعتبارات و مشکلات مالی این حوزه با مشکلاتی مواجه است.

نماینده شادگان در مجلس شورای اسلامی گفت: تا زمانی که شبکه فاضلاب شادگان به صورت کامل تکمیل نشود همه خدماتی که تاکنون در بحث اجرایی شبکه انجام شده است نتیجه مطلوبی نخواهند داشت.

ناصری نژاد ادامه داد: بحث نگهداری شبکه نیز مساله‌ای بسیار مهم است که باید به آن توجه جدی شود زیرا خطوطی که از گذشته در شهرستان اجرایی شده‌اند نیازمند نگهداری و اصلاح و بازسازی هستند و باید نسبت به رفع آن‌ها اقدام شود.

وی با اشاره به حفاری‌های فاضلاب و عدم ترمیم آسفالت خیابان‌ها عنوان کرد: عدم ترمیم آسفالت در مناطقی که پروژه‌های فاضلاب در آن اجرایی شده، مساله‌ای است که مردم شهرستان شادگان از آن گله‌مند هستند و شیرینی اجرای این طرح‌ها را به کام آن‌ها تلخ می‌کند.

نماینده شادگان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امیدواریم انعقاد قرارداد آبفا و بانک سپه منجر به تزریق پول به پیمانکاران برای تکمیل پروژه فاضلاب شهرستان شادگان شود.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا