بورسبورس کالا

سوخت هوایی شرکت ملی پخش مهمان رینگ صادراتی

بورس انرژی ایران امروز یک‌شنبه پنجم شهریور ۱۴۰۲،میزبان عرضه ۱۶ هزار و ۵۰۰ تن فرآورده هیدروکربوری است که چهار هزار و تن آن به «سوخت هوایی» شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در رینگ صادراتی اختصاص دارد.

عکس ساختمان بورس انرژی

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا) به نقل از مدیریت ارتباطات بورس انرژی ایران، امروز هم‌چنین معادل ۱۲ هزار و ۵۰۰ تن فرآورده هیدروکربوری در رینگ داخلی عرضه می‌شود.

«ال‌سی‌او» و «سی‌او» پالایش نفت آبادان، «آیزوریسایکل» و «سی‌اس‌او» پالایش نفت شازند و هم‌چنین «آیزوریسایکل» پالایش نفت شیراز کالاهای عرضه‌شده در این رینگ‌اند.

روز گذشته چهارم شهریورماه ۱۴۰۲ بیش از ۴۳ هزار و ۴۷۳ تن فرآورده هیدروکربوری با ارزشی بالغ بر هشت هزار و ۷۴۴ میلیارد ریال در بورس انرژی ایران معامله شد.

معامله ۳۴ هزار تن «گازمایع» از پالایشگاه‌های گاز سرخون و قشم و گاز فجر جم و مجتمع گاز پارس جنوبی و هم‌چنین سه‌هزار تن «نفتا» سنگین پالایش نفت اصفهان بیش از هفت هزار و ۲۷۳ میلیارد ریال در رینگ صادراتی ارزش‌آفرینی کردند.

کالاهای «آیزوریسایکل»، «برش بوتان» و «بلندینگ نفتا» پالایش نفت بندرعباس، «آیزوریسایکل»، «آیزوفید» و «حلال ۴۰۲» پالایش نفت تبریز و «آیزوریسایکل»، «پروپان» و «گاز مایع» شرکت پالایش نفت تهران نیز دیروز در رینگ داخلی دادوستد شدند.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا