برگزاری مانور لایروبی و رفع انسداد شبکه فاضلاب اهواز و شهرهای تابعه

مانور لایروبی و رفع انسداد شبکه فاضلاب اهواز و شهرهای تابعه در راستای افزایش سطح آمادگی پیش از ورود به فصل بارندگی برگزار شد.

افشین حاتمی مدیر صنعت آبفا اهواز ۲۳ شهریورماه در حاشیه مانور لایروبی و رفع انسداد شبکه فاضلاب اهواز و شهرهای تابعه که در محل تصفیه‌خانه شهید محمدی برگزار ‌شد، اظهار کرد: هدف از برگزاری این مانور افزایش سطح آمادگی اکیپ‌ها و تمامی امکانات موجود در حوزه بهره‌برداری فاضلاب پیش از آغاز فصل بارندگی است.

وی با اشاره به حضور بیش از ۴٠ دستگاه خودرو و ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین مشغول در حوزه فاضلاب افزود: همه تجهیزات، تمام وقت و به صورت رایگان در حال ارائه خدمات به همشهریان هستند.

حاتمی با اشاره به آخرین اقدامات صورت‌گرفته در حوزه بهره‌برداری فاضلاب گفت: در مناطق چهارگانه فاضلاب شهر اهواز و همچنین شهر کارون به عنوان منطقه ۵ حوزه‌ فعالیت، به تناسب هر منطقه، پیمانکاران مختلف و مجزا در حالت آماده‌باش و لایروبی هستند و ۳ پیمانکار با بیش از ۴۰ اکیپ عملیاتی در سه شیفت و به صورت شبانه‌روزی، عملیات رفع ‌انسداد و لایروبی شبکه‌های فاضلاب را انجام می‌دهند.

وی با بیان اینکه تمامی ایستگاه‌های دفع فاضلاب در سطح مطلوبی هستند، تصریح کرد: هم اکنون تعداد ١۶١ ایستگاه و منهول پمپ فعال در حال دفع فاضلاب هستند.

مدیر صنعت آبفا اهواز ادامه داد: علاوه بر این، الکتروپمپ‌ها و تمام تجهیزات الکترومکانیکال دارای ظرفیت رزرو هستند که در صورت وقوع حوادث احتمالی به کار گرفته می‌شوند.

حاتمی گفت: صنعت آبفا اهواز در حوزه بهره‌برداری فاضلاب تمامی توان خود را به کار گرفته است تا شاهد کاهش هر گونه مشکل و حادثه در شبکه فاضلاب کلان‌شهر اهواز و شهرهای تابعه باشیم.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

خروج از نسخه موبایل