صنعت، معدن، تجارت

پلمب خط تولید ۲ واحد تولیدی فوم ساختمانی در کرمانشاه

کرمانشاه- مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه از پلمب خط تولید ۲ واحد تولیدی فوم ساختمانی فاقد نشان استاندارد در کرمانشاه خبر داد.

مهدی حسین پور در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: هرگونه تولید و عرضه فاقد مجوز استاندارد و بی‌کیفیت نقض حقوق مصرف کنندگان است که در این راستا از تولید محصولات بدون پروانه کاربرد علامت استاندارد اجباری و بی‌کیفیت در استان کرمانشاه جلوگیری شده و بازار برای عرضه و فروش این گونه محصولات ناامن خواهد شد.

وی افزود: به همین دلیل ۲ واحد تولیدی بلوک سقفی پلی استایرن (فوم ساختمانی) برای تولید بدون دریافت نشان استاندارد در استان کرمانشاه پلمب شد.

مدیرکل استاندارد استان کرمانشاه تصریح کرد: تولید، توزیع و عرضه محصولات مشمول استاندارد اجباری بدون دریافت مجوز استاندارد ممنوع است و مردم می‌توانند در صورت مشاهده موارد مشابه مراتب را برای رسیدگی و برخوردهای قانونی از طریق سامانه تلفنی ۱۵۱۷ به اداره کل استاندارد استان کرمانشاه اطلاع رسانی کنند.

حسین پور همچنین به همشهریان توصیه کرد: در راستای اطلاع از اصالت محصول خریداری شده می‌توانند کد ۱۰ رقمی مندرج در ذیل علامت استاندارد را به سامانه ۱۰۰۰۱۵۱۷ پیامک کرده و با دریافت مشخصات محصول خریداری شده نسبت به اصالت آن اطمینان حاصل کنند.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا