پرداخت الکترونیککسب و کار

خرید آنلاین ووچر پرفکت مانی، راه حلی آسان و سریع!

 کاربران ایرانی برای خرید ووچر پرفکت مانی دلایل مختلفی دارند! به طور مثال دریافت حقوق از کارفرمای خارجی بابت شغل فریلنسری و یا خرید یک نرم افزار. گاهی برای ثبت نام یک آزمون و گاهی برای رزرو یک هتل در پاریس!

 

کاربران ایرانی برای خرید ووچر پرفکت مانی دلایل مختلفی دارند! به طور مثال دریافت حقوق از کارفرمای خارجی بابت شغل فریلنسری و یا خرید یک نرم افزار. گاهی برای ثبت نام یک آزمون و گاهی برای رزرو یک هتل در پاریس!

همچنین بخوانید

اما چرا انتخاب ما ووچر پرفکت مانی است؟ می دانیم که تحریم های اقتصادی علیه کشور ما، راه را برای پرداخت های بانکی به صورت بین المللیِ از داخل به خارج می بندد. به همین دلیل چند سالی است که استفاده از خدمات سیستم هایی مثل پی پال، مسترکارت، ویزا کارت و این دست سیستم های پرداختی غیر ممکن شده و تنها با روش هایی و در موارد خاصی می توانیم تحریم آن ها را دور بزنیم!

حتی در صورتی که با اطلاعات غیر واقعی و نرم افزارهای تغییر IP برای افتتاح حساب در این سایت ها اقدام کنیم، احتمال مسدود شدن حساب کاربری ما و در خطر افتادن سرمایه ای که در آن ها داریم، وجود دارد. پی بهتر است به دنبال روش های قانونی و راحت تر برای حل این مشکل بگردیم.

نقطه آغاز پرفکت مانی …

پرفکت مانی شرکتی است که در سال ۲۰۰۷ و با هدف دسترسی راحت کاربران در سرتاسر جهان به پرداخت های بین المللی در پاناما تاسیس شد. این مجموعه به این دلیل که محدودیتی برای افراد در کشورهای مختلف ایجاد نکرد، به سرعت محبوبیت بالایی پیدا کرد. شاید یکی از دلایلی که باعث شد تا پرفکت مانی دنباله روی تحریم ها نباشد، نبود قوانین سخت گیرانه مالی در کشور خاستگاه آن بود.

البته این شرکت بعدها دفتر خود را به زوریخ سوئیس انتقال داد. اما همچنان در نحوه ارائه خدمات خود و قوانینش تغییری ایجاد نکرده است.

از جمله خدماتی که شرکت پرفکت مانی ابداع کرد، ووچر بود که در ادامه به بررسی بیشتر آن می پردازیم.

ووچر پرفکت مانی؛ یک حساب ارزی آنی!

می دانیم که افتتاح حساب در سایت پرفکت مانی محدودیتی برای ایرانیان ندارد و ما می توانیم با ثبت اطلاعات واقعی و دقیق خود در این سایت حساب کاربری خود را ایجاد کنیم. اما گاهی محدودیت زمان به ما اجازه نمی دهد که از طریق شارژ حساب پرفکت مانی، در سایت های دیگر اقدام به پرداخت هزینه نماییم. اینجاست که خرید ووچر پرفکت مانی به کمک ما می آید.

ووچر همان کارت شارژ یا کارت هدیه ای است که بدون نیاز به افتتاح حساب هم می توانید آن را خریداری کنید. دقیقا مانند کارت هدیه بانکی! دو راه برای خرید ووچر وجود دارد:

  1. خرید از سایت پرفکت مانی ( نیاز به افتتاح حساب دارد)

  2. خرید از صرافی های آنلاین معتبر

بسیاری از سایت های فروشگاهی یا خدماتی از ووچر پرفکت مانی پشتیبانی می کنند. بنابراین اگر شما هم قصد خرید از این سایت ها را دارید و یا می خواهید به شخص دیگری در یک کشور دیگر پول انتقال دهید، باید روش خرید آنی ووچر پرفکت مانی از صرافی های معتبر را آموزش ببینید. در این مقاله آموزش خرید ووچر را به زبانی ساده و مرحله به مرحله برای شما آورده ایم.

مراحل خرید ووچر پرفکت مانی از صرافی آنلاین

  1. در مرحله اول یک صرافی آنلاین معتبر برای خرید انتخاب نمایید. آریامانی یکی از صرافی های معتبر در این زمینه می باشد که امکان خرید آنی ووچر را برای شما به وجود آورده است.

  2. وارد پنل کاربری و یا بخش “ثبت نام” شوید و با وارد کردن شماره موبایل و رمز عبور، حساب کاربری خودتان را ایجاد نمایید.

  3. در این مرحله باید بر روی بخش خرید ارز کلیک کنید و در صفحه نمایش داده شده، ووچر پرفکت مانی را انتخاب نمایید.

  4. کافیست مبلغ مورد نظرتان را وارد کنید و در نهایت با ثبت نهایی درخواست و پرداخت هزینه آن، کد ووچر منحصر به فردتان را دریافت کنید.

به همین آسانی و در عرض جند دقیقه شما یک کارت پولی بین المللی دارید که آماده استفاده است!

اطلاعات ووچر پرفکت مانی چیست؟

اطلاعاتی که به عنوان کارت ووچر به شما داده می شود عبارت است از :

  • یک کد ۱۶ رقمی

  • یک شناسه ۱۰ رقمی

  • تاریخ ایجاد

  • مبلغ شارژ ووچر

چرا ووچر پرفکت مانی؟

عوامل زیادی باعث می شود که ووچر را به انتخاب اول ما ایرانی ها برای پرداخت تبدیل کند. عواملی مانند امنیت بالا، دسترسی آسان، خرید سریع، عدم نیاز به افتتاح حساب در سایت پرفکت مانی، نداشتن تاریخ انقضا و….

از طرفی اگه حساب پرفکت مانی دارید و قصد شارژ کردن آن را دارید، بهتر است این کار را با ووچر انجام دهید. چرا که تحریم سیستم های بانکی در ایران، اجازه شارژ حساب حتی در سایت پرفکت مانی را هم به ما نمی دهد.

سخن پایانی

در این مقاله تلاش کردیم تا بتوانیم اطلاعات دقیق و تصور درستی از خرید ووچر پرفکت مانی به شما بدهیم. صرافی های آنلاین به شما کمک می کنند تا عملیات خرید Voucher را در کمترین زمان انجام دهید.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا