صنعت، معدن، تجارت

اتوبوس‌های یورو۵ گروه بهمن پیش از وارونگی هوا به پایتخت رسید

مدیرعامل شرکت خودروسازی اسنا گفت: مشخصات قابل قبول شرکت خودروسازی اسنا (زیر مجموعه خودروسازی بهمن) نظر مدیران شهری کشور را به این محصولات جلب کرده است. 

همچنین بخوانید

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی به نقل از گروه بهمن، مدیرعامل شرکت خودروسازی اسنا گفت: مشخصات قابل قبول شرکت خودروسازی اسنا (زیر مجموعه خودروسازی بهمن) نظر مدیران شهری کشور را به این محصولات جلب کرده است.

وی همچنین از آزمایش اولین اتوبوس برقی اسنا تا پایان سال خبر داد.

جلیل هاشمی افزود: با شهرداری تهران نیز قراردادی مبنی ۵۰۰ دستگاه اتوبوس درون شهری را منعقد که طبق توافق اتوبوس‌ها را تحویل می‌دهیم و شاهد تحویل مرحله مرحله دوم از اتوبوس‌های این شرکت به شهرداری تهران هستیم.

هاشمی با اشاره به اینکه روز گذشته مرحله دوم از قرارداد منعقد شده با شهرداری تهران به تعداد ۲۵ دستگاه اتوبوس درون شهری به شهرداری تهران تحویل داده شد، خاطر نشان کرد: هر ماه تعدادی از این اتوبوس‌ها را مطابق قرار داد تحویل می‌دهیم.

مدیر عامل شرکت خودروسازی اسنا به قرارداد این شرکت با شهر اصفهان نیز اشاره و تصریح کرد: برای تحویل ۵۰ دستگاه اتوبوس‌های دو کابین یا همان BRT به کلان شهر اصفهان نیز قراردادی منعقد شده و اکنون در حال برنامه‌ریزی برای تحویل این اتوبوس‌ها هستیم.

وی از مذاکرات صورت گرفته با مدیران کلان شهر مشهد نیز خبر داد و اظهار داشت: مذاکره‌ای برای تحویل تعدادی از اتوبوس‌های دو کابین و تک کابین هستیم و قرار است به زودی اتوبوس برقی شهری ۱۲ متری را وارد خط تولید خودروسازی اسنا کنیم. مهمترین دلیل علاقمندی مدیران شهری به استفاده از این خودروها، مشخصات فنی قابل قبول و کیفیت آنها است.

گفتنی است؛ در حالی روز گذشته ۲۵ دستگاه اتوبوس درون شهری از سوی شرکت اسنا تحویل شهرداری تهران شد که پیشتر ۲۳ دستگاه اتوبوس ۱۲ متری اسنا (شرکت اتوبوس‌سازی گروه بهمن) طی مراسمی تحویل شهرداری تهران شده بود.

گفتنی است اتوبوس تولیدی شرکت اسنا ۱۲ و ۱۸ متری بوده و در زمره اتوبوس‌های مدرن و پیشرفته محسوب می‌شوند. اتوبوس‌های یاد شده از امکاناتی نظیر سیستم تهویه هوا، امکانات ویژه افراد کم‌توان و سالمند و فناوری‌های پیشرفته حفاظت از مسافران برخوردار بوده و با اتکا به توان مهندسان و کارگران ایرانی ساخته شده‌اند.

در عین حال در داخل این اتوبوس‌ها وتمام صندلی‌ها پورت اختصاصی شارژ USB تعبیه شده و مسافران تا رسیدن به مقصد می‌توانند باتری تلفن خود را نیز شارژ کنند. همچنین در اتوبوس‌ها از سیستم شبیه‌ساز سه بعدی همه جانبه برای حفظ ایمنی در مسیرهای پرتردد استفاده شده است.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا