امور زیربناییراه و ساختمان

۱۲۰ واحد ناایمن مسکن مهر سمنان تخلیه شده است 

سمنان- معاون استاندار سمنان از تخلیه ۱۲۰ واحد مسکونی نا ایمن در مسکن مهر سمنان خبر داد و گفت: هنوز ۴۰ خانواده دیگر در این ساختمان ها زندگی می کنند.

همچنین بخوانید

محمد حمیدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، درباره آخرین رویه تخلیه مسکن ناامین مهر شهرستان سمنان بیان کرد: با تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته تا کنون ۱۲۰ واحد مسکونی که در مسکن مهر سمنان ناایمن شناخته شده بودند، تخلیه شدند.

وی با بیان اینکه این ۱۲۰ واحد مسکونی در قطعات نا ایمن ۲۳ و ۲۴ مسکن مهر سمنان بودند که شرایط حاد تری داشتند، تاکید کرد: ۴۰ واحد دیگر همچنان ساکن هستند که با توجه به تسهیلاتی که در نظر گرفته شده از آنها نیز درخواست کرده‌ایم که این منازل را ترک کنند.

معاون عمرانی استاندار سمنان با اشاره به نگرانی ساکنان مسکن مهر بابت تخلیه و معطلی از بابت ساخت خانه‌های جدید، گفت: خاک برداری ۱۵۰ واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن تا امروز انجام شده و در روزهای آتی فونداسیون این خانه‌ها ریخته می‌شود.

حمیدی با بیان اینکه عملیات ساکنانی که تحت پوشش نهادهای حمایتی هستند نیز با همکاری بهزیستی و کمیته امداد کمک خواهند شد، گفت: اولویت ما ابتدا تخلیه واحدهای مسکونی است و مردم با توجه به زمین و تسهیلاتی که برای مردم در نظر گرفته شده نگران تأمین مسکن نباشند.

وی افزود: علیرغم تأمین زمین، گود برداری، فونداسیون و تسهیلات و … بازهم استانداری سمنان تلاش دارد که هر نوع کمک دیگری که امکان دارد برای ساکنان مسکن نا ایمن مهر سمنان که الزام به تخلیه دارند، صورت گیرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، اعطای زمین و تسهیلات ویژه برای ساکنان مسکن تا ایمن مهر، از جمله تمهیدات استانداری سمنان برای تخلیه این ساختمان‌های نا ایمن بوده است.

منبع

مهر

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا