پر فروش ترین تلویزیون سامسونگ ۶۵ اینچ

سامسونگ همیشه یکی از برترین برندهای تولید کننده تلویزیون است که همیشه معرف به روز ترین تکنولوژِ‌های صفحه نمایش هم هست. در سال ۲۰۲۳ سامسونگ مدل‌های متنوعی تلویزیون ۶۵ اینچ به بازار معرفی کرد که در این مقاله به بررسی پرفروش ترین تلویزیون سامسونگ ۶۵ اینچ می‌پردازیم تا به شما در انتخابتان کمک کنیم.

 

 پر فروش ترین تلویزیون سامسونگ ۶۵ اینچ

سامسونگ را به عنوان یکی ازبرترین برندهای تولید کننده تلویزیون می‌شناسند که همواره معرف بهترین تکنولوژی‌های صفحه نمایش هم هست. این برند مدل‌های متنوع تلویزیون سامسونگ ۶۵ اینچ را در سال ۲۰۲۳ به بازار معرفی کرد که اکثرا با استقبال خوبی از بازار مواجه شدند. در این مقاله پر فروش ترین تلویزیون سامسونگ ۶۵ اینچ را معرفی می‌کنیم و تمام این مدل‌ها را مقایسه می‌کنیم اگر قصد خرید تلویزیون ۶۵ اینچ دارید تا پایان همراه ما باشید.

امروزه با پیشرفته‌تر شدن تلویزیون‌ها و ورود برندهای متنوع به این بازار سایزهای متنوعی تلویزیون ساخته می‌شود که اندازه ۶۵ اینچ از بهترین سایزهای تلویزیون است و طرفداران زیادی را در بازار داخلی دارد. تلویزیون ۶۵ در کل دارای ابعاد بسیار ایده آلی برای قرار گیری در فضاهای بزرگ و متوسط است. اگر اتاق نشیمن بزرگی دارید که فاصله شما تا تلویزیون بیش از ۳ متر هست حتما این سایز تلویزیون مناسب شماست.

در این مقاله به معرفی ۴ مدل از پر فروش ترین تلویزیون سامسونگ ۶۵ اینچ در سایت تهران مال می‌پردازیم تا انتخابی راحت را در بین این مدل‌ها داشته باشید. درادامه این مدل‌ها را از نظر فنی و قیمت بررسی می‌کنیم و در پایان یک نتیجه گیری کلی خواهیم داشت که بهترین انتخاب کدام مدل خواهد بود.

مدل هایی از ۶۵ سامسونگ که قصد معرفی آن را داریم به ترتیب محبوبیت فروش در بین کاربران به این صورت است.

  1. سامسونگ CU8000

  2. سامسونگ Q80C

  3. سامسونگ Q70C

  4. سامسونگ Q60C

حال این ۴ مدل از بهترین تلویزیون ۶۵ سامسونگ را از نظر میزان فروش و ارزش خرید بررسی می‌کنیم.

مدل اول اقتصادی با امکانات خوب سامسونگ CU8000

همان طور که حتما می‌دانید قیمت تلویزیون سامسونگ در میان هم رده‌هایش بسیار مناسب است اما با این حال مدل CU8000 در بین میان رده‌های این برند است که جز مدل‌های اقتصادی این برند به شمار می‌رود و به علاوه از امکاناتی خوبی هم بهره برده و برای کاربری‌های متنوعی مناسب است. این مدل دارای کیفیت تصویر ۴K است و دارای پنل LED کریستالی است که توانایی تولید و نمایش بیش از یک میلیارد رنگ را با کیفیت خوب دارد.

این تلویزیون در زمینه گیمینگ حرف زیادی برای گفتن ندارد و بیشتر برای کاربری روزمره مناسب است. اگر به دنبال تلویزیونی برای تماشای فیلم و سریال و شبکه‌های تلویزیونی هستید و می‌خواهید که امکانات هوشمند هم ساپورت کند حتما CU8000 را جز گزینه‌های انتخابی تان در نظر بگیرید. این مدل می‌تواند بهترین انتخاب در این رده باشد چرا که قیمت بسیار خوبی هم دارد به علاوه کیفیت مناسب و امکانات خوب هم در اختیار کاربران می‌گذارد.

این مدل در میان پر فروش ترین تلویزیون سامسونگ رتبه اول را دارد چرا که امکانات خوبی که برای کاربری عمومی و خانگی دارد و بهترین کیفیت را در این کاربری ارائه می‌دهد و در کنار قیمت مناسبش خبر از یک محصول با ارزش خرید بالا و پر طرفدار می‌دهد.

مدل دوم بالا رده و قدرتمند سامسونگ Q80C

این مدل سامسونگ از محصولات بالا رده این برند است که در سال ۲۰۲۳ وارد بازار جهانی شد. این مدل دارای امکانات عالی و کیفیت تصویری بی نظیر است. چرا که سامسونگ در این مدل از پنل ADS  که در واقع نسخه بهتری از پنل IPS است، استفاده کرده است که در آن نسبت کنتراست تصویر را بالا برده و تا حد خوبی هم موفق بوده. نوع صفحه نمایش این مدل هم QLED بوده که از تکنولوژی های روز صفحه نمایش است که تصاویری شفاف در اختیار بیننده می‌گذارد.

سامسونگ Q80C مدلی است با نرخ به روز رسانی تصویر ۱۲۰ هرتز که از HDMI2.1 هم پشتیبانی می‌کند و دارای تکنولوژی ALLM است تمام این نکات خبر از یک تلویزیون گیمینگ قدرتمند می‌دهد که تجربه خوبی از بازی با کنسول‌ها را در اختیار شما می‌گذارد. قدرت صدای ۴۰ واتی در کنار تکنولوژی‌های تصویر بی نظیر تلویزیونی از سامسونگ را معرفی می‌کند که برای انواع کاربری حرفه‌ای مثل گیمینگ و تماشای فیلم و سریال مناسب است.

اگر از نظر بودجه خرید محدودیتی ندارید و به دنبال یک مدل بالا رده و با کیفیت هستید Q80C را حتما بررسی کنید چرا این مدل شاید قیمت بالایی داشته باشد اما امکاناتی که برای این مدل در نظر گرفته شده ارزش خرید آن را بالا برده که رتبه دوم از بین پر فروش ترین تلویزیون سامسونگ ۶۵ اینچ را از آن خود کرده است.

سومین مدل به روز و کاربردی سامسونگ Q70C

این مدل از میان رده‌های پر طرفدار این برند است که با صفحه نمایش QLED و امکانات یک پرچمدار معرفی شده و در میان پر فروش ترین تلویزیون ۶۵ سامسونگ قرار دارد. این تلویزیون دارای صفحه نمایش QLED است و دارای پردازشگر تصویر کوانتومی است که سرعت پردازش خوبی دارد. قابلیت جذاب این تلویزیون امکان نمایش بیش از یک میلیارد رنگ است که این گستردگی رنگ‌ها در هنگام نمایش تصاویر به صورتی عمل می‌کند که به واقعی ترین شکل و با بیشترین جزییات تصاویر را ببینید.

این میان رده قدرتمند سامسونگ نرخ به روزرسانی تصویر ۱۲۰ هرتز دارد و از HDMI2.1 هم پشتیبانی می‌کند. در این مدل از تکنولوژی ALLM هم استفاده شده و همه این نکات در کنار کیفیت تصویر ۴K و صدای بی نظیر فراگیر مدلی را فراهم کرده که برای گیمینگ مناسب است. به علاوه از این مدل برای کاربری‌های حرفه ای دیگر مثل تماشای فیلم و سریال هم استفاده می‌شود. با انتخاب این مدل یک تلویزیون تمام عیار خواهید داشت که تمام نیازهای شما را پاسخگو باشد.

انتخاب این مدل به افرادی پیشنهاد می‍کنیم به دنبال تلویزیونی مناسب برای کاربری روزمره و حرفه‌ای هستند و علاقه دارند تلویزیون‌شان دارای فناوری‌های روز هم باشد در عین حال قیمت مناسبی هم داشته باشد. سامسونگ Q70C برای گیمینگ حرفه‌ای، تماشای فیلم و سریال حرفه‌ای و کاربری عمومی و خانگی کاملا مناسب است و در لیست بهترین‌های سامسونگ قرار می‌گیرد.

مدل چهارم سامسونگ Q60C با کیفیت و اقتصادی

این مدل یکی از مدل‌های QLED برند سامسونگ است که از محصولات اقتصادی این برند است. بعد از معرفی هم با امکانات خوب و کیفیت مناسبی که داشت با استقبال خوبی رو به رو شد. برند سامسونگ به قیمت مناسبش شناخته می‌شود که در کنار آن امکانات خوبی هم در اختیار شما می‌گذارد. سامسونگ Q60C دارای صفحه نمایش با کیفیت ۴K از نوع QLED است که از نوع کوانتومی و در نمایش رنگ‌ها هم عملکرد بی نظیری دارد و شفافیت تصویر آن به نسبت رده‌ی این محصول بی نظیر است.

این تلویزیون تمام امکانات تصویر یک مدل بالا رده را دارد و برای تماشای فیلم و سریال به صورت حرفه ای مناسب است. این محصول برای افرادی مناسب است که قصد خرید یک تلویزیون با کیفیت تصویر بی نظیر را دارند و در عین حال رفرش ریت ۶۰ هرتزی این مدل برایشان کافی است و کاربری گیمینگ از این مدل ندارند. این محصول یک تلویزیون با کاربری عمومی و خانگی است که با کیفیت تصویری خوب عرضه شده است.

جمع بندی پر فروش ترین تلویزیون سامسونگ ۶۵ اینچ

خودتان بهتر می‌دانید که در انتخاب تلویزیون یک سری محدودیت‌ها و شرایط وجود دارد که باید در زمان خرید به آن توجه کنید. مهم ترین مسئله در زمان انتخاب بودجه است که می‌تواند در مدل انتخابی شما بسیار تاثیر گذار باشد مورد بعد امکانات مورد نیاز و کاربری شماست که برای شما تعیین می‌کند به سمت انتخاب کدام مدل بروید.

در بین ۴ مدل پر فروش معرفی شده سامسونگ یک بالارده مثل Q80C قرار دارد که از قوی‌ترین مدل‌های موجود در بازار است که برای تمام کاربری‌های حرفه ای هم مناسب است و اگر محدودیت بودجه ای ندارید حتما به سراغ آن بروید. مدل‌های بعدی از میان رده‌های این برند است که هر کدام در سطح مختلفی قرار می‌گیرند.

Q70C تمام امکانات و تکنولوژی‌های بالا رده را دارد اما با قیمتی مناسب تر عرضه می‌شود که برای کاربرانی که دنبال کاربری حرفه‌ای و عمومی همزمان هستن بسیار مناسب است. Q60C هم اقتصادی ترین مدلQLED است که برای افرادی که به دنبال کیفیت تصویر بی نظیر و یک تلویزیون برای کاربری روزمره و عمومی هستند مناسب است. پر فروش ترین مدل که CU8000 است یک تلویزیون با کاربری عمومی است که قیمت مناسبی هم دارد و می‌تواند تمام نیاز کاربران خانگی را به بهترین شکل و با بهترین قیمت رفع کند و حتما پیشنهاد می‌کنیم که برای خرید این ۴ مدل پر فروش را بررسی کنید.

می‌توانید برای خرید تلویزیون سامسونگ با بهترین قیمت گشتی در سایت تهران مال بزنید و اگر نیاز به مشاوره هم داشتید از خدمات مشاوره خرید رایگان TEHRANMALL بهره ببرید.

خروج از نسخه موبایل