بورسبورس اوراق

برگزاری میز صنعت سازمان بورس با محوریت «شرکت‌های تامین سرمایه»

بیست‌ویکمین نشست میز صنعت با موضوع «شرکت‌های تامین سرمایه» ۱۷ دی ماه در محل سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار می‌شود.

همچنین بخوانید
طرح

به گزارش پایگاه خبری بازار سرمایه ایران(سنا)، بیست‌ویکمین نشست میز صنعت با موضوع «شرکت‌های تامین سرمایه» روز یکشنبه هفته آینده ۱۷ دی ماه در محل سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار می‌شود.
بر اساس این گزارش، تحلیلگران، فعالان و خبرنگاران خبره این حوزه می‌توانند مشکلات این صنعت را تا تاریخ ۱۶ دی ماه به آدرس ایمیل [email protected] ارسال کنند.
گفتنی است، تا کنون ۲۰ میز صنعت برای صنایعی چون« پالایشگاهی، سیمان، برق، بیمه، خودرو، پتروشیمی، شوینده، آرایشی و بهداشتی، لاستیک و تایر، دارو، فلزات اساسی، بانکی، استخراج کانه‌های فلزی، متانول، قندوشکر، حمل و نقل، انبارداری و ارتباطات، چندرشته‌ای صنعتی و سرمایه‌گذاری» با هدف بررسی وضعیت و مشکلات صنایع و ناشران حاضر در بازار سرمایه به همت اداره میزهای صنعت و رتبه بندی ناشران در سازمان بورس و اوراق بهادار برگزار شده است.

لازم به ذکر است، برگزاری میز صنایع و مکاتبه با نهادهای ذیصلاح برای رفع مشکلات صنایع، تهیه و تنظیم گزارش‌های ماهانه، تهیه گزارش‌های خاص، اقدامات لازم در ارتباط با ناشران اوراق بهادار، برگزاری جلسات درون سازمانی و دوره‌های آموزشی و تجلیل از ناشران برتر از جمله مهم‌ترین اقدامات حوزه نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار به شمار می‌رود.

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا