اقتصاد کلان

اعلام نتایج نخستین حراج سکه طلا در مرکز مبادله ارز و طلای ایران

از تعداد ۱۲ هزار و ۸۷۷ قطعه ربع سکه ثبت سفارش شده در اولین حراج سکه طلای مرکز مبادله ایران، با توجه به کف قیمت تعیین شده توسط عرضه کننده، یکهزار و ۱۱۸ قطعه سکه با میانگین قیمت ۱۱ میلیون و ۵۴۸ هزار تومان به برندگان تخصیص داده شد.

به گزارش آرمان اقتصادی، نخستین حراج عمومی سکه طلای مرکز مبادله ایران با عرضه سکه ربع بهار آزادی در روز یکشنبه ۱۳ اسفند ماه برگزارشد.

همچنین بخوانید

بنا بر این گزارش، از تعداد ۱۲ هزار و ۸۷۷ قطعه ربع سکه ثبت سفارش شده در سامانه، با توجه به کف قیمت تعیین شده توسط عرضه کننده، یک‌هزار و ۱۱۸ قطعه سکه با میانگین قیمت ۱۱ میلیون و ۵۴۸ هزار  تومان به برندگان تخصیص داده شد.

نتیجه حراج سکه از طریق پیامک به برندگان اطلاع‌رسانی شده و ضمنا از طریق حساب کاربری متقاضیان در سامانه معاملات سکه طلا قابل دسترس است.

با توجه به انجام معاملات براساس روش حراج،به متقاضیان توصیه می شود جهت ثبت قیمت  در حراج روز چهارشنبه ۱۶ اسفند ماه و سایر حراج‌های بعدی، به دستورالعمل‌های مربوطه که در سایت مرکز مبادله ایران اطلاع‌رسانی شده مراجعه کرده و فرآیند ثبت پیشنهاد قیمت را به دقت انجام دهند.

لازم به ذکر است، سامانه معاملات سکه طلای مرکز مبادله ایران، قیمت پایه‏ از‏ پیش‏ تعیین‏ شده ندارد و قیمت پیشنهادی ثبت‏ شده توسط متقاضی در سامانه، مبنای تخصیص است. توجه داشته باشید که ثبت قیمت پایین نامتعارف باعث برنده نشدن متقاضی می‌شود.

علاوه بر این، متقاضیان شرکت در  دومین حراج مرکز مبادله ایران، از امروز تا چهارشنبه ۱۶ اسفندماه می‌توانند نسبت به طی مراحل ثبت‌نام و احراز هویت در سامانه اقدام کنند. درخواست می شود مردم در زمان مناسب و با پرهیز از موکول کردن ثبت نام به ساعات پایانی حراج، اقدام به ثبت‌نام کنند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

همچنین بخوانید

دکمه بازگشت به بالا