بانکبانک و بیمه

مشکلات متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن بررسی شد

علی کشاورز عضو هیات عامل و معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی بانک مسکن به همراه سعیدرضا کوهی رییس اداره کل اعتبارات و حسین رهنما معاون مدیر شعب استان در میز ارتباطات مردمی دولت سیزدهم در استان قم ، پاسخگوی سوالات مراجعان بودند.
به گزارش پایگاه استانی بانک مسکن-هیبنا؛ نمایندگان بانک مسکن در این میز خدمت که در حاشیه دومین سفر رییس جمهوری به استان قم برگزار شده بود؛ ضمن رسیدگی به مصوبات سفر قبل به این استان، موضوعات جدید مطرح شده در حوزه مسکن مراجعان را بررسی و دستورات لازم را برای رفع سریع آن‌ها صادر کردند.

علی کشاورز در حاشیه این حضور گفت: با دستور دکتر سید عباس حسینی مدیرعامل محترم بانک مسکن در میز ارتباطات مردمی حاضر شدیم تا در نشست بدون واسطه و چهره به چهره مسئولان با مردم، به مسائل و مشکلات مردم رسیدگی شود.

وی گفت: مشکلات و مسائل متقاضیان طرح نهضت ملی مسکن درخصوص ثبت نام، تخصیص پروژه و واگذاری واحدهای طرح نهضت ملی مسکن استان با حضور محمد حسین مذنب مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و حقوق شهروندان وزارت راه و شهرسازی و مدیران کشوری و استانی سازمان ملی زمین و مسکن، بنیاد مسکن و پیمانکاران و متقاضیان این طرح در میز خدمت بانک مسکن بررسی و رفع شد.

همچنین در حاشیه برپایی میز خدمت ، معاون مدیرعامل در امور شعب و بازاریابی در دیدار با مدیرعامل شرکتهای تعاونی مسکن آموزش و پرورش قم که پروژه های در دست ساخت این شرکت ها ، بیش از ۸۰درصد پیشرفت فیزیکی دارد و از طرح های زودبازده مشارکت مدنی برای بانک مسکن است ، جهت انعقاد قرارداد و تامین مالی به گفتگو پرداخت و درخصوص تسهیل و تسریع در تشکیل پرونده و تامین اعتبار ، راهنمایی و دستورات لازم را صادر کرد.

کوهی رییس اداره کل اعتبارات نیز در این دیدارها ، در نشست با مدیران پروژه های پیشگامان و پل پارسیان قم به بررسی نحوه همکاری و تعامل با این شرکت ها به منظور تامین مالی پروژه های در حال ساخت پرداخت.

در ادامه ، حسین رهنما معاون مدیرشعب استان قم در گفتگو با خبرنگار استانی هیبنا در استان قم ضمن ابراز خرسندی از حضور مدیران ارشد بانک در میز خدمت دولت سیزدهم ، از افتتاح پروژه ۵۰۰ واحدی زیتون ۱۸ توسط رئیس جمهور و وزیر مسکن در شهر پردیسان قم خبر داد و افزود: تمامی پروژه های نهضت ملی زیتون در استان قم صرفاً با تامین مالی بانک مسکن در حال ساخت است.

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا