بورسبورس اوراق

گزارش روزانه بورس ۶ اردیبهشت/ سقوط ۲۰ هزار واحدی شاخص کل


بازار سرمایه در این روز ها با خروج سنگین پول حقیقی ها روبرو است به طوری که در دو روز گذشته حدود بیش از هزار میلیارد خروج پول توسط حقیقی ها از بازار صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، بازار سهام دومین روز کاری هفته اگرچه محدودیت دامنه ی نوسان ها ادامه داشت، اما در اکثر سهام بازار با صف فروش به کار خود پایان داد. این در حالی است که بررسی معاملات روز گذشته نیز نشان می دهد خروچ پول های سنگینی از بازار در حال وقوع است.

بنابراین در پایان معاملات امروز شاخص کل بورس اوراق بهادار با ریزشی ۲۰ هزار واحدی به ۲ میلیون و ۷۷ هزار واحد رسید. همچنین  نیز شاخص کل هم‌وزن با ریزشی ۴۳۰۰ واحدی به ارتفاع ۶۸۵ هزار واحد رسید.

همچنین بخوانید

گفتنی است سه نماد «فارس»، «فولاد» و «فملی» بیشترین تأثیر در شاخص کل بورس و سه نماد «اریا»، «شگویا» و «فغدیر» بیشترین تأثیر را در شاخص فرابورس داشته‌اند، همچنین سه نماد «فولاد»، «فملی» و «وبملت» سه نماد پرتراکنش بازار بورس و سه نماد «بمولد»، «سامان» و «فزر» سه نماد پرتراکنش در بازار فرابورس در روز جاری بودند.

لازم به ذکر است که ارزش معاملات خُرد در بازار امروز مورخ ۶ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳، مبلغ ۲ هزار میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان بود. گفتنی است حقیقی‌ها در روز جاری حدود ۷۹۳ میلیارد تومان به بازار سهام تزریق کردند.

در بازار امروز ۳۳ نماد در محدوده مثبت و ۴۳۴ نماد در محدوده منفی و در بازار فرابورس ۹۶ نماد در محدوده مثبت و ۲۵۵ نماد در محدوده منفی معامله شدند.

انتهای پیام/

منبع

تسنیم

همچنین بخوانید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا