مشعل نخستین المپیاد آتش‌نشانی ایمیدرو روشن شد

مشعل نخستین المپیاد علمی- عملیاتی آتش‌نشانی ایمیدرو به میزبانی شرکت ملی صنایع مس ایران در مجتمع مس شهربابک (استان کرمان) روشن شد.

به گزارش واحد خبر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، علیرضا بهمن آبادی، مدیر HSE شرکت ملی صنایع مس ایران روز گذشته در مراسم افتتاحیه نخستین المپیاد علمی- عملیاتی آتش‌نشانی در شرکت‌های بخش معدن و صنایع معدنی کشور گفت: المپیاد آتش‌نشانی با هدف به روز رسانی دانش فنی و ارتقای سطح آمادگی آتش‌نشانان در عملیات های امدادی برگزار می شود.

وی افزود: در این مسابقات، ۱۲۰ نفر در قالب ۱۷ تیم از شرکت های بخش معدن و صنایع معدنی کشور شامل واحدهای تابعه شرکت های تهیه و تولید مواد معدنی، ملی فولاد، میدکو و ملی مس به عنوان منتخبان مسابقات آتش‌نشانی و بر اساس سهمیه حضور دارند.

مدیر اچ اس ایی شرکت ملی صنایع مس ایران با اشاره به تجربه موفق مجتمع مس شهربابک از برگزاری دومین المپیاد آتش‌نشانی شرکت ملی مس و نیز برخورداری از شرایط و استانداردهای نزدیک به سطح جهانی در این مجتمع، تصریح کرد: بر این اساس، تصمیم گرفته شد نخستین المپیاد علمی -عملیاتی آتش‌نشانی ایمیدرو به میزبانی شرکت ملی صنایع مس در مجتمع مس شهربابک برگزار شود.

وی ادامه داد: تیم های شرکت کننده در این المپیاد، در یک مرحله علمی و ۵ مرحله عملیاتی به رقابت می پردازند.

بهمن آبادی در پایان خاطرنشان کرد: نخستین المپیاد علمی- عملیاتی آتش‌نشانی در شرکت‌های بخش معدن و صنایع معدنی کشور تا ۲۱ خرداد به رقابت می پردازند. در پایان مسابقات نیز از شرکت های برتر اول تا سوم تقدیر خواهد شد.

خروج از نسخه موبایل