تقدیر سرپرست ریاست جمهوری از مهندسین و عوامل نیروگاه رامین اهواز

سرپرست ریاست جمهوری در حاشیه سفر به خوزستان در دیدار جمعی از مهندسین و عوامل نیروگاه رامین اهواز از تلاش های غیرتمندانه آنها برای جلوگیری از قطعی برق در این استان تقدیر کرد.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، محمد مخبر در این دیدار توسعه صنعتی کشور را مدیون تلاش مهندسین و کارشناسانی ماهر و مجرب دانست که افزون بر علم، دانش و مهارت، آراسته به زینت اخلاق، ایثار و فداکاری برای خدمت به مردم هستند.

وی با تاکید  بر این که گسترش روحیه جهادی و از خودگذشتگی کلید موفقیت کشور است افزود: ایران در بخش نیروگاهی علیرغم همه تحریم ها روی پای خود ایستاده است.

به گزارش پایگاه خبری آرمان اقتصادی، نشتی کندانسور نیروگاه رامین که می‌توانست به خاموشی در بخشی از کشور در تیرماه و گرم‌ترین روزهای سال ختم شود، توسط متخصصان داخلی طی کمتر از ۱۸ ساعت در حالت آماده‌ به کاری نیروگاه تعمیر شد.

۱۸ ساعت عملیات پیچیده مهندسی بدون وقفه ادامه یافت و فردای آن روز تعمیرات با موفقیت به انتها رسید و نیروگاه بدون ثانیه‌ای توقف به تامین برق پرداخت و خطر خاموشی گسترده هم از کشور رخت بر بست.

رضا خسروی و محمد امیری از مهندسان مکانیک و کارشناسان توربین تنها ۲ تن از ده‌ها متخصصی بودند که برای روشنایی مردم به طبقه آخر جهنم رفتند و برگشتند.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

خروج از نسخه موبایل