رصد روزانه روند اجرای طرح‌های مسکن در شهر جدید گلمان

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: روند اجرایی طرح‌های عمرانی و به خصوص طرح نهضت ملی مسکن در شهر جدید گلمان به صورت روزانه و با حساسیت بالا رصد و کنترل می‌شود.
به گزارش آرمان اقتصادی از پایگاه خبری بانک مسکن- هیبنا به نقل از وزارت راه و شهرسازی (آذربایجان غربی)، رسول عطائی در جلسه بررسی روند اجرای طرح‌های عمرانی شهر جدید گلمان که در محل شرکت عمران شهر جدید گلمان ارومیه برگزار شد، گفت: باید روند اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهر جدید گلمان رصد شوند تا مجری طرح طبق برنامه‌ریزی انجام شده طرح را اجرا کند.

وی ادامه داد: هیچ گونه کم کاری و سهل انگاری از طرف مجری طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهر جدید گلمان پذیرفتنی نیست و این طرح‌ها باید طبق برنامه ریزی صورت گرفته اتمام و تحویل متقاضیان شوند.

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان‌غربی گفت: مساله تعاونی‌های ۱۱ گانه شهر جدید گلمان نیز از دیگر موارد مورد پیگیری است و باید تمام مسئولان مربوطه در این خصوص همکاری لازم را داشته باشند.

عطائی افزود: توسعه زیرساخت‌های لازم از طرف دستگاه‌های خدمات رسان لازمه پیشرفت شهر جدید گلمان و اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن بوده و مسئولان ذی‌ربط بر این امر اهتمام ویژه داشته باشند.

در ادامه این جلسه مصوب شد جلسات هفتگی برای بررسی روند اجرای طرح‌های عمرانی شهر جدید گلمان برگزار شود.

خروج از نسخه موبایل