تسهیلات ۳ و ۷.۵ میلیارد ریالی در طرح رحمت ۲ به مشتریان پست بانک ایران پرداخت می‌شود

هیات مدیره پست بانک ایران پرداخت تسهیلات قرض الحسنه طرح رحمت ۲ را با توجه به استقبال مشتریان از طرح رحمت، برای مشتریان باجه‌های بانکی روستایی و شعب تصویب کرد.

 به گزارش آرمان اقتصادی از اداره کل روابط عمومی پست بانک ایران، بر اساس این طرح، مشتریان حقیقی و حقوقی بانک که از ابتدای مرداد ماه جاری افتتاح حساب کرده باشند، می‌توانند با افزایش اقساط به بیش از یک ماه (ماهیانه، سه ماهه، شش ماهه و ۱۲ ماهه) و همچنین محاسبه میانگین سپرده‌گذاری به فواصل، سه، شش، ۹ و ۱۲ ماه تا سقف ۳ میلیارد ریال برای مشتریان حقیقی و ۷.۵ میلیارد ریال برای مشتریان حقوقی، وام قرض الحسنه دریافت کنند.
پرداخت این تسهیلات مطابق با جداول زیر محاسبه می‌شود:




حداقل مبلغ وام قرض‌الحسنه رحمت۲ متناسب با جداول بالا، ۱۰۰ میلیون ریال با نرخ کارمزد ۴ درصد و مدت بازپرداخت حداکثر ۴۸ ماه محاسبه می‌شود.
همچنین مشتریانی که در طرح رحمت افتتاح حساب کرده‌اند، با محاسبه‌گری که در سایت بانک موجود است، می‌توانند بر اساس مدت زمان و مبلغ سپرده‌گذاری شده، میزان وام دریافتی را محاسبه کنند.
بر اساس این گزارش، این تسهیلات با هدف ارائه خدمات ارزان قیمت و تسهیل انتخاب از میان محصولات متنوع بانک برای مشتریان اجرا می‌شود.
 

 

خروج از نسخه موبایل