موثق ترین دیدار گرم با کارکنان روابط عمومی

به گزارش واحد خبر روابط عمومی سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران (ایمیدرو)، محمدرضا موثقی نیا در دیدار صمیمانه با کارکنان روابط عمومی ایمیدرو ضمن بررسی عملکرد این حوزه، با اشاره به ظرفیت های عظیم و دست نخورده معادن در کشور به عنوان سرمایه بزرگی که می‌تواند باعث تحول اقتصاد کشور و حتی جایگزین نفت باشد، به اهمیت ایمیدرو به عنوان متولی بخش معدن و صنایع معدنی، اشاره نمودند.

وی افزود: با این وجود، ایمیدرو و به طور کلی معدن در میان آحاد جامعه، ناشناخته است و به رغم فعالیت های انجام شده، اطلاعات مردم از این بخش در مقایسه با سایر حوزه های اقتصادی نظیر نفت، بسیار پایین است.

رئیس سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی این وظیفه را بر عهده روابط عمومی دانست و یاد آور شد: روابط عمومی اصلی ترین و موثرترین واحد در راستای معرفی این مجموعه و فعالیت های آن است که می تواند جایگاه فعلی ایمیدرو در اذهان عمومی را بسیار افزایش دهد و به واسطه اطلاع رسانی مفید و موثر ظرفیت های معادن و صنایع معدنی در کشور و توسعه مطلوب آن را، با مشارکت مردمی و حضور واقعی آنها در این حوزه، افزایش دهد.

وی تصریح کرد: به نظر من تنها روابط عمومی می تواند این ظرفیت را با ایجاد نگرش مثبت و امیدبخش نسبت به معادن و صنایع معدنی، درمیان افراد جامعه با استفاده از ابزارهای خود به میدان بیاورد.

موثقی نیا تاکید کرد: روابط عمومی باید با ابزارهای خود بتواند آگاهی مردم را نسبت به این بخش بیشتر کند تا شاهد تاثیر مطلوب آن بر توسعه بخش معدن در اقتصاد باشیم.

رئیس هیات عامل ایمیدرو یکی از دلایل ضعف روابط عمومی در سال های گذشته را تغییر مدیریت های مکرر دانست و ابراز امیدواری کرد: با حضور صدر به عنوان فردی آشنا به رسانه، این خلاء جبران شده و روابط عمومی مسیر توسعه ایمیدرو را به ویژه با بهره گیری از ظرفیت های بخش خصوصی و مردم در سالی که با عنوان جهش تولید با مشارکت مردمی نام گرفته، هموار شود.

در ادامه احمدرضا صدر، مدیر روابط عمومی ایمیدرو با بیان نکاتی ضمن اعلام برنامه های پیش رو در روابط عمومی، ابراز امیدواری کرد با همکاری نیروهای علاقه مند در مجموعه، این مسیر با سرعت بیشتری پیش رود.

در پایان جلسه با دعوت مدیر روابط عمومی برای حضور رئیس هیات عامل ایمیدرو در جمع اهالی این واحد، موثقی نیا قول داد طی ۲ هفته آینده مجدد جلسه ای با مجموعه روابط عمومی داشته باشد.

خروج از نسخه موبایل