سقوط ترانس پردیس اهواز در پی وزش باد شدید/ تامین برق شهروندان با ژنراتور اضطراری

مدیر امور برق منطقه ۴ شرکت توزیع برق اهواز از تامین برق شهروندان منطقه پردیس با مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در کمترین زمان توسط ژنراتور اضطراری خبر داد.

بهزاد شافعی زاده در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در پی وزش باد شدید بعدازظهر یکشنبه ۳۱ تیرماه شاهد بروز حادثه سقوط یک دستگاه ترانس هوایی در منطقه پردیس اهواز بودیم که پس از این حادثه گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل در کمترین زمان ممکن سریعا به محل حادثه اعزام شد. پس از جداسازی و ترمیم شبکه یک دستگاه ژنراتور ۵۰۰ کیلوولت آمپر برق اضطراری با هماهنگی دیسپاچینگ مرکز سریعا انتقال و در محل حادثه مستقر شد و نسبت به تامین برق شهروندان در منطقه پردیس اهواز اقدام شد.

وی افزود: پس از اتصال مجدد شبکه فشار متوسط و ایزوله کردن نقاط اتصال در کمترین زمان ممکن برق اضطراری وارد مدار شبکه فشار ضعیف شد و نسبت به تامین برق موقت شهروندان ساکن در منطقه پردیس اهواز اقدام شد.

شافعی زاده ادامه داد: پس ‌از برقرار کردن شبکه برق به وسیله ژنراتور برق اضطراری توسط گروه مدیریت بحران و پدافند غیرعامل، تیم فنی‌ احداث شبکه وارد عمل شده و در حال گودبرداری، آماده‌سازی و نصب مجدد پایه‌های بتونی جدید در محل جهت نصب ترانس جدید جایگزین هستیم تا شاهد عادی سازی شبکه در این روزهای بسیار گرم باشیم.

انتهای پیام

منبع

ایسنا

خروج از نسخه موبایل